Autor: Silja Oja • 5. juuni 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Hanna Turetski-Toomik: Reklaam ei tohi last alandada
Seljakott kirjaga „Pinginaabrist parem“ on ebavõrdsust tekitav ja teisi lapsi alandav. Kuidas teha turundust koostöös alaealise youtuberiga, et ta eakaaslastele mõnd toodet soovitaks? Kui palju üldse kontrollima peab, kui palju reguleerib turg end ise?
Lastele suunatud turundusest ja müügist ning levinuimatest eksimustest vestlesid lastekaitsepäeval Äripäeva raadios Hanna Turetski-Toomik Tarbijakaitseametist ja Hando Sinisalu Best Marketingist.