Autor: Silja Oja • 5. juuni 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Hanna Turetski-Toomik: Reklaam ei tohi last alandada

Hanna Turetski-Toomik
Seljakott kirjaga „Pinginaabrist parem“ on ebavõrdsust tekitav ja teisi lapsi alandav. Kuidas teha turundust koostöös alaealise youtuberiga, et ta eakaaslastele mõnd toodet soovitaks? Kui palju üldse kontrollima peab, kui palju reguleerib turg end ise?

Lastele suunatud turundusest ja müügist ning levinuimatest eksimustest vestlesid lastekaitsepäeval Äripäeva raadios Hanna Turetski-Toomik Tarbijakaitseametist ja Hando Sinisalu Best Marketingist.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700