Autor: Silja Oja • 5. juuni 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Seminari slaidid: Kuidas viia oma e-maili turundus kooskõlla uue andmekaitseseadusega?
“GDPR-i eesmärk on muuta isikuandmed võrreldavaks tuumajäätmetega,” ütles Eesti e-riigi peaarhitekt Andres Kütt 2017. aastal toimunud Cybernetica Infoturbekonverentsil. Zone.ee küberturvalisuse ekspert Peeter Marvet andis 3. mail 2018 toimunud Best Marketingi andmekaitse seminaril GDPR-alast nõu e-maili turundaja vaatenurgast. Tutvu ettekande slaididega!
Euroopa Liidu uus andmekaitseseadus EU General Data Protection Regulation (GDPR) jõustus 25. mail 2018. Tegemist on üle-Euroopalise seadusega ja see puudutab ka piiriülest äri.