Reisikirjad Soomest 22: „Grillaa, grillaa, grillaa!“ reklaamlauluke on Soomes popim kui Eurovisooni võidulugu

Lidl Stingy ja Mandy
Lidl Stingy ja Mandy

Lidli “Grilli, nagu oleks viimane suvepäev” sai sel suvel väärilise jätku. Saage tuttavaks Lidl Stingy ja Mandy lauluga „Kesä on kreisi“.

Klient: Lidl Soome
Turundusjuht: Seppo Niemelä 
Loovagentuur: FOLK 
Produktsioon: Director’s Guild

Muusikavideole eelnes reklaamklipp televisioonis ja sotsiaalmeedias sellest, kuidas Mandy saabus Stingy peresse lapsehoidjaks.

3-minutilist muusikavideot näidatakse täispikkuses ka Finnkino kinodes. See on filmikavas sees lausa eraldi filmina.

Spotify's on laul “Kesä on kreisi” jõudnud Soome TOP50 viraalse loo hulka. Seda on kuulatud rohkem kui värsket Eurovisiooni võidulugu.

Lahe on näha variatsioone videost, muusikast ja visuaalidest läbi mitme erineva meedia. Ja ka spinne Lidli oma meediates. 

See on eristuv ja meeldejääv kampaania isegi siin Soome turundusmaastikul, eriti toidupoekettide reklaamide hulgas. Ka ei leia vorsti hindu ja sooduspakkumisi selle kampaania sõnumite hulgas - puhtal kujul toidupoe brändiehitus. Lidlil muud võimalust ei ole kui eristuda nii tugevalt kui saab, et kohalike toidupoekettide vahele trügida. Ootan huviga, kuidas Lidl Eestis turule tuleb. Kas sama julgelt?

Autor: Georgi Viies

Reisikirja autor Georgi Viies lahkus mullu suvel Eestist ja kolis kolmeks aastaks perega Helsingisse elama. Georgi on töötanud Eestis nii Mainori, Solaris Keskuse, TV3 kui G4S-i turundusjuhina. Samuti tegeleb Georgi lasteraamatute kirjutamisega.

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

STOCKMANN AS otsib KOMMUNIKATSIOONISPETSIALISTI

Stockmann AS

13. jaanuar 2019

SALONSHOP BALTIC OÜ otsib TURUNDUSJUHTI

Salonshop Baltic AS

31. detsember 2018