30. mai 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Milliste sõnumitega köita haridusvalikute ees seisva noore tähelepanu?

Anatoli Tafitšuk
Kuidas panna põlvkond, mis veedab umbes 75 protsenti oma vabast ajast internetis, veebiväliselt infot tarbima ja sellest aru saama? Loe, mida tegi Tartu Ülikool.

Võimukas ja eneseteadlik Z-generatsioon on proovikiviks nii meediale, kommunikatsioonivaldkonnale kui ka turundajatele: kuidas jõuda limiteeritud tähelepanulävega noorteni, kes veedavad enneolematult suure osa oma vabast ajast internetis? See on katsumus ka Eesti kõrgkoolidele, kes ei konkureeri üliõpilaste nimel enam pelgalt omavahel, vaid üha rohkem ka välisülikoolidega.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700