Autor: Hando Sinisalu • 29. mai 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Soome reklaamitööstuses on head ajad, kliendid ehitavad taas brände
"Kui aastate viisi brändingule mitte tähelepanu pöörata, siis hakkab bränd kahanema. Pidevalt turunduse arvelt kokku hoides ja lühiajalisi eesmärke püstitades võib brändi tõsiselt haavata," ütleb Balticbesti žürii liige Pia af Hallström Soome agentuurist Wörks.
Pia af Hallström on Wörksi partner ja loovjuht, kellel on 20 aastat kogemust reklaami- ja turundusvaldkonnas. Ta on varem töötanud sellistes tuntud Soome agentuurides nagu DDB Helsinki, Taivas, Skandaali ja Family Inc. Ta on võitnud hulgaliselt reklaamiauhindu nii Soomes kui kaugemal ja ta oli Eurobest 2017 žürii liige.