Autor: Hando Sinisalu • 29. mai 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Soome reklaamitööstuses on head ajad, kliendid ehitavad taas brände

Pia af Hallström
"Kui aastate viisi brändingule mitte tähelepanu pöörata, siis hakkab bränd kahanema. Pidevalt turunduse arvelt kokku hoides ja lühiajalisi eesmärke püstitades võib brändi tõsiselt haavata," ütleb Balticbesti žürii liige Pia af Hallström Soome agentuurist Wörks.

Pia af Hallström on Wörksi partner ja loovjuht, kellel on 20 aastat kogemust reklaami- ja turundusvaldkonnas. Ta on varem töötanud sellistes tuntud Soome agentuurides nagu DDB Helsinki, Taivas, Skandaali ja Family Inc. Ta on võitnud hulgaliselt reklaamiauhindu nii Soomes kui kaugemal ja ta oli Eurobest 2017 žürii liige.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700