Autor: Hando Sinisalu • 23. mai 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Case study: Kuidas Horvaatia lihatööstus sisuturunduse abil 37% müüki kasvatas

Horvaatia juhtiv toiduettevõte Žito Group tahtis oma uue brändi „Good“ tuntust tõsta. Lahendusena otsustati luua native-reklaamikampaania (native ehk sulanduv reklaam on üks sisuturunduse alaliike).

Native Ad Studio of Hanza Media abiga loodi 360-kraadine sisuturunduslik kampaania, mis keskendub kõigele heale Horvaatias. Tulemuseks tõusis toote läbimüük 37%.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700