Sisuturundus on pikaajaline mäng ja ei anna koheseid müügitulemusi

Briti turundusportaal WARC on avaldanud põhjaliku raporti sisuturunduse teemal. Raport tugineb WARC Awards 2017 „Effective Use of Content” kategooria finalistide seas läbi viidud uuringule.

Best Marketing teeb siinkohal väga kontsentreeritud kokkuvõtte olulisematest järeldustest:

Sisuturundus on pikaajaline mäng

Sisuturundus toimib paremini pikas perspektiivis, ilmneb värskest WARC Awards 2017 „Effective Use of Content” kategooria finalistide  seas läbi viidud uuringust. Üheks näiteks on Melbourne International Film Festival, kelle 2016. a sisustrateegia aitas turundada järgmiste aastate festivale.

PR võimendab sisuturundust

PR-iga arvestamine juba sisuturunduse strateegia algfaasis võib tuua suurt tulu, eriti kui on soov jõuda millenniumilasteni. MullenLowe London strateeg Fernanda Granato kirjeldab PR’i kui „kriitilist tööriista” Unileveri kaubamärgi Knorr kampaania „Armastus esimesest maitsest” eduloos. Granato sõnul sai „Armastus esimesest maitsest” 700 PR järelkajastust, mis mängisid suurt rolli ettevõtte huvitavamaks muutmisel noorte auditooriumi jaoks.

Sisiuturundus ei too kohest müüki

Sisturunduse strateegiaid kasutatakse peamiselt brändi tugevdamiseks ja on vähem seotud koheste äriliste eesmärkidega nagu müügimaht või väärtuse kasv.

Värskest Havasi Meaningful Brands uuringust selgub, et 60% bränditud sisust on ebaefektiivne.

Jätkuvalt leidub neid, kes näevad sisuturundust „odava reklaamina”, mis peaks andma koheseid müügitulemusi. Samas sellist tüüpi sisu sotsiaalmeedias ei jagata ja seega sellist tüüpi lähenemine ei tööta.

Sisuturundus pole reklaam

Rohkem kui pooltel WARCi sisuturunduse auhinnakonkursil osalenud agentuuridest (59%) oli „probleeme” klientidele sisuturunduse ideede müümisel, kuna endiselt usutakse traditsioonilise makstud reklaami reeglitesse. Aga sisuturunduses ei saa tugineda 1950ndate reklaami töötamise teesidele.

Mõõtmine on suurim probleem

Kuigi võib eeldada, et WARC Awardsile esitavad töid ainult parimatest parimad, oli žürii arvates tervelt 42% konkursi finaali pääsenud töödest probleeme mõõdikutega. 25% esitanutest ei osanud üldse selgelt defineerida, mida nad sisuturunduse abil saavutada püüavad.

Inspiratsiooniks veel WARC Awardsil kulla võitnud sisuturunduse töid:

This Bike has MS:

Field Trip to Mars:


7. juunil korraldab Best Marketing Tallinnas seminari "Sisuturundus ja sulanduv reklaam", kus Aasta Agentuuri Optimist loovjuhid töötavad live'is välja sisuturunduse strateegiat kahele Eesti kliendile.

Lisaks saad teada:

• Millised on parimad ja halvimad sisuturunduse näited Euroopast;
• Millised on Eesti enimloetud sisuturunduse lood ja mis on nende populaarsuse põhjused;
• Kuidas kirjutada inglise keeles nii, et see klientides usaldust ärataks;
• Kuidas luua sisuturunduse lugusid nii, et need müüki edendaks.

Tule osalema! Kava leiad siit: Sisuturundus ja sulanduv reklaam

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

CITY KLIIMA OÜ otsib KÜTTESEADMETE MÜÜGIJUHTI

Finesta Baltic OÜ

24. august 2018