22. mai 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kasvumootor – vähem tasulist turundust

Laurence Bret-Stern
Head, pahad ja inetud – LinkedIni ja Pipedrive’i turunduse ohjamise õppetunde jagab Pipedrive’i turundusdirektor Laurence Bret-Stern.

Iga hea lugu ja kasulik õppetund hakkab hargnema konfliktist või väljakutsest. Mõnikord peavad asjad minema väga halvasti, enne kui need saavad heaks. See kehtib kindlasti minu töökogemuse kohta LinkedInis, mis algas võimatu väljakutsega – avada LinkedIni kontor Prantsusmaal ja ehitada samal ajal üles turundusmootor, mis toetaks äri kasvu ja eesmärke Euroopas. Olin veendunud, et tulen selle kõigega toime, sest ma olen töökas ja mul on vastav kogemus. Mis saakski valesti minna?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700