Optimist Creative'i raskekahurvägi teeb live'is sisuturunduse strateegiat

Magnus Luþkov
Magnus Luþkov

Kuidas kommunikeerida seksuaalse ahistamise teemat ilma liigse paanika ja vääritimõistmiseta? Kuidas luua kogukond, kellele meeldib hea toit ja aias tegutsemine ning toota neile huvipakkuvat sisu, mis paneks inimesi ka aiatarbeid ostma? Aasta Agentuuri Optimist loovjuhid töötavad live'is välja sisuturunduse strateegiat kahele Eesti kliendile.

7. juunil korraldab Best Marketing seminari "Sisuturundus ja sulanduv reklaam", kus neli Optimist Creative'i loovjuhti teevad otse osalejate silme all ja kaasabil läbi praktilise harjutuse ning töötavad kahele Eesti kliendile välja sisuturunduse strateegiat.

Klientideks on Toomas Tiiveli uus köögi- ja aiatarvete kauplus Senso ning soolise võrdõiguslikkuse ja võrdse kohtlemise volinik Liisa Pakosta.

Live-show käigus võtavad Kuldmunal Aasta Agentuuri tiitli saanud Optimisti eksperdid need kaks vägagi eriilmelist Eesti klienti ette ja loovad neile esialgse sisuturunduse strateegia ning genereerivad koos osalejatega sisuideid. 

Köögi- ja aiatarvete kaupluse Senso väljakutseks on sisuturunduse vahendite abil kommunikeerida Haaberstis avatavat uut kauplust eelkõige sealse piirkonna elanikele. Kuidas luua kogukond, kellele meeldib hea toit ja aias tegutsemine ning toota neile huvipakkuvat sisu, mis aitaks kaasa Senso eristuvusele, tuntuse kasvule ja paneks inimesi ka ostma?

Seksuaalse ahistamise temaatika kommunikeerimine. Seadus defineerib üsna täpselt et mis see on, aga inimesed kipuvad panema sinna alla mida iganes - ja paanikat külvab see arusaamatus mõlema sugupoole seas. Kuidas kommunikeerida seksuaalse ahistamise teemat ilma liigse paanika ja vääritimõistmiseta?

Esinevad:

Toomas Tiivel, Senso asutaja

Toomas on olnud 15 aastat tegev telekommunikatsioonivaldkonnas, juhtides aastatel 2012-2017 Starmani Eesti äriüksust ja olnud 2005-2011 Tele2 Eesti juhatuse esimees ning 2001-2004 vastutanud Tele2 Baltikumi müügi- ja turundustegevuse eest.

Lisaks telekomisektorile on Toomas muuhulgas olnud Bauhofi Eesti üksuse tegevjuht ja olnud ametis Hansapank Eesti turundusdirektorina ning Baltika Grupi turundusjuhina.

Alates 2011. aastast on Toomas olnud seotud ettevõttega Homeyard, mille tõenäoliselt tuntuim kaubamärk on keraamiliste grillide lipulaev Big Green Egg. Homeyardist omakorda on välja kasvanud uus jaekontseptsioon Senso, mis avab oma esimese kaupluse käesoleva aasta juunis.
Toomas Tiivel on lõpetanud 1996. aastal Tartu Ülikooli Majandusteaduskonna panganduse ja turunduse eriala.

Liisa Pakosta, soolise võrdõiguslikkuse volinik

Liisa on alates 2015. aastast soolise võrdõiguslikkuse ja võrdse kohtlemise volinik. Ta oli Isamaa ja Res Publica Liidu liige, XII Riigikogu liige ja kuulus Tallinna linnavolikokku. Varem on Liisa töötanud Tallinna Muinuskaitseameti juhatajana ja olnud Tallinna abilinnapea.

Magnus Luþkov, Optimist Creative juht ja strateeg

Magnus on lõpetanud Tallinna Ülikooli reklaami ja imagoloogia eriala. Ta on olnud Seesam Elukindlustuse müügi- ja turundusjuht. Alates 2009. aastast on ta Optimist Creative’i juht ja strateeg. Lisaks on Magnus ETKALi juhatuse liige ja loeb brändingu ja turunduse loenguid Tallinna Ülikoolis.
Olulisemad saavutused: Aasta agentuur 2017; Cannes Lions finalist 2017; Aasta Turundustegu 2017 Grand prix. Möödunud aastal Cannes’i finaali ja Balticbesti kullale tulnud sisuturundusprojekti "Lehvita Tiiule” idee autor.

Anti Jürgenstein, Optimist Creative loovjuht ja üks asutajatest

Anti tegi möödunud aastal Hõbemuna väärilise Kaks Kanget Soomes sisuturunduse projekti Tallinkile.

Siim Nikopensius, Optimist Creative loovjuht 

Siim teostas Aasta Turundustegu 2017 Grand prix võitnud COOP Panga lansseerimise

Oliver Lomp, Optimist Creative loovjuht 

Oliver on kalambuurikogumiku "Täiesti Lomp” autor, kelle töö võitis käesoleval aastal Kuldmuna Super kõnekaardi sotsiaalmeedia sisu eest kulla.

Tule osalema! Kava leiad siit: Sisuturundus ja sulanduv reklaam
... ja soodushinnaga registreerimine kestab 17. maini!

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Sotsiaaldemokraatlik Erakond otsib KOMMUNIKATSIOONIJUHTI

Sotsiaaldemokraatlik Erakond

21. mai 2018