Autor: Helen Külaots • 24. aprill 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Andrus Kiisküla: Isegi kui oled sotsmeedias, ei pruugi sind tarbija jaoks olemas olla

Andrus Kiisküla
Selline mõte jäi kõlama möödunud neljapäeval toimunud seminaril Sotsiaalmeedia tõehetk. Sotsiaalmeedia pole võluvits, vaid eeldab läbimõeldud tegutsemist ja tulemuste mõõtmist. Loe seminari kokkuvõtet.

Endiselt levib müüt, et kui sind ei ole sotsiaalmeedias, siis ei ole sind olemas. Pigem on olukord selline, et ollakse sotsiaalmeedias, aga ei jõuta oma sihtgrupini - keegi ei näe sind, või isegi, kui nähakse ja reageeritakse, ei tehta seda viimast sammu, mida turundajana tegelikult ootame. Kuhu jääb soovitud tehing? või oma lõplikku eesmärki (ostu, registreerimist, tagasisidet)?-näitajast.  See aga ei garanteeri kõrget soovitud tegevuste protsenti. Kõrge engagementiga postitused on olnud erinevad “jaga ja võida” mängud, mis viimaste Facebooki reeglitega vastuollu lähevad.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700