20. aprill 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Turundusautomaatika eeldab loovust

Ivano Fossati
Foto: Marko Mumm
Küsimus, kas robotid siis võtavad meie töö üle või mitte, on õhus ka turunduses, kuid õnneks on enamus väitlejaid jõudnud seisukohale, et robotid mitte ei asenda turundajaid, vaid lihtsalt muudavad nende töö sisu. Ka Ivano Fossati jagas Passwordil sama nägemust ning rõhutas, et isegi turundusautomaatika, milles tehisintellekt võiks inimesest teoreetiliselt tuhandetes kordades parem olla, vajab eduks loovust. Õnneks oleme selles siiani robotitest paremad.

SAP Hybrise EMEA regiooni juht ja turundusautomaatika (MA) visionäär Ivano Fossati jagas märtsis Tallinnas toimunud turunduskonverentsil Password 2018 oma kogemusi turundusautomaatikast ja soovitusi, mida iga turundaja peaks sellest teadma.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700