Kuidas Citibank heategevuse kaudu oma puutevaba maksekaarti promos

Samal ajal, kui ilmavalgust näevad uued maksetehnoloogiad, kipuvad korjanduskampaaniad olema kinni jäänud minevikku. Vana hea korjanduskast kohalikus toidupoes on tõenäoliselt jätkuvalt kõige levinum meetod. Kuid mis saab, kui innovatiivne pangandus ühildub pro-bono maailmaga? Case study: Bela Fund, Mastercard, Citibank & Publicis Russia “Puutumatud”.

Bulloosse epidermolüüsiga (epidermolysis bullosa) sündinud lapsed kannatavad äärmiselt haruldase ja hetkel veel ravimatu haiguse all, mis muudab nende naha sedavõrd hapraks, et isegi kõige õrnem puudutus põhjustab väljakannatamatut valu. Butterfly Children Charity Foundation (BELA) fond püüab aidata Vene perekondi, kus elab selle geneetilise haigusega laps. Osana „Help with a Touch”

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused