Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Karl Pae: Iga ettevõte peaks Google AdWordsis reklaamimise ära proovima
Öeldakse, et kui soovid laipa peita, siis peida see Google´i otsingutulemuste teisele leheküljele. Kuidas Google AdWords töötab ja kuidas teha nii, et ettevõte ilmuks otsingutulemustes välja esimeste seas?
Räägitakse, et kui sind ei ole Google’is, siis ei ole sind olemas. Päris nii must-valge see maailm ikkagi ei ole. Paljuski oleneb Google’is reklaamimine valdkonnast. On ettevõtteid, kes elatuvadki ainult Google’i reklaamidest. Samas startupid ja ettevõtted, kes on turule tulnud tootega, mida ei osata otsida, ei vaja Google reklaami nii palju. Kui inimene ei tea, et mingi uus toode või teenus eksisteerib, siis ei oska ta ka seda otsida.