7. juunil seminarile "Sisuturundus ja sulanduv reklaam: Kuidas olla edukas?"

Liisa Pakosta
Liisa Pakosta

Eesti sisuturundus on mõistete osas paras segapudru: kui inglise keeles tehakse selget vahet sisuturunduse (content marketing) ja sulanduva reklaami (native advertising) vahel, siis eesti keeles on kõik üks sisuturundus. Segadust suurendab veelgi asjaolu, et paljude klientide jaoks võrdub sisuturundus ikka veel vanakooli reklaamartikliga (advertorial).

7. juunil korraldab Best Marketing Äripäeva uues majas seminari, kus toome selguse majja, selgitame praktiliste näidete abil, mis on mis ning mis töötab ja tulemusi toob:

  • Millised on parimad ja halvimad sisuturunduse näited Euroopast;
  • Millised on Eesti enimloetud sisuturunduse lood ja mis on nende populaarsuse põhjused;
  • Kuidas kirjutada inglise keeles nii, et see klientides usaldust ärataks;
  • Kuidas luua sisuturunduse lugusid nii, et need müüki edendaks (startup-ettevõtete näitel);
  • Praktiline harjutus: loome koos loovagentuuriga Optimist kahele Eesti kliendile sisuturunduse strateegia ja genereerime sisuideid!

PROGRAMM

Euroopa parima (ja halvima) sulanduva reklaami näited ja analüüs

Thomas Stokholm
, Extra Bladet Story Studio loovjuht (Taani)

Thomas Stokholm on kogu oma karjääri tegelenud sisuloomega: olnud Extra Bladet TV juht ja Monday Media juht. Hetkel on ta Taani “Õhtulehe” Extra Bladet klientidele sisuturunduse teenust pakkuva üksuse Story Studio juht.

Sisuturundus inglise keeles: kuidas Eesti ettevõtted ennast maailmale esitlevad

Scott Diel
(Vello Vikerkaar) (USA- Eesti)

Scott Diel on Tallinnas elav ameeriklasest kirjanik, ajakirjanik, toimetaja ja ooperilibretode autor. Ta on töötanud reklaamiagentuurides TBWA, DDB, Saatchi & Saatchi jt nii New Yorgis kui Balti riikides. Ta on Vello Vikerkaare pseudonüümi alla avaldanud mitu raamatut, “Pikk Jutt, Sitt Jutt: Kogutud lühijutud Vello Vikerkaarelt“, “Tantramees ja teised lood” ning “Inherit the Family: Marrying into Eastern Europe”.

Õpime parimatelt: Eesti TOP 30 sulanduva reklaami ja sisuturunduse lugu viimase aasta jooksul (Äripäeva, Best Marketingi, Delfi, Eesti Ekspressi ja Õhtulehe näidetel)

  • Miks just need on loetuimad
  • Mida on teistel sisuloojatel nendest õppida
  • Kuidas hindab sisuturunduse lugusid ajakirjanik/toimetaja

Mihkel Tepp, Ekspress Meedia sisuturunduse juht
Igor Rõtov, Äripäeva peadirektor
Ingrid Veidenberg, Eesti Päevalehe laupäevalehe LP peatoimetaja

Praktiline harjutus: kahele Eesti kliendile sisuturunduse strateegia väljatöötamine ja sisuideede genereerimine

Live-show, mille käigus Kuldmunal Aasta Agentuuri tiitli saanud Optimisti eksperdid võtavad ette kaks vägagi eriilmelist Eesti organisatsiooni ja loovad neile esialgse sisuturunduse strateegia ning genereerivad koos osalejatega sisuideid. See saab olema lõbus ja õpetlik protsess!

  • Seksuaalse ahistamise temaatika kommunikeerimine. Seadus defineerib üsna täpselt et mis see on, aga inimesed kipuvad panema sinna alla mida iganes - ja paanikat külvab see arusaamatus mõlema sugupoole seas. Kuidas kommunikeerida seksuaalse ahistamise teemat ilma liigse paanika ja vääritimõistmiseta?
  • Uus köögi- ja aiatarvete kauplus Senso. Väljakutse on sisuturunduse vahendite abil kommunikeerida Haaberstis avatavat uut kauplust eelkõige sealse piirkonna elanikele. Kuidas luua kogukond, kellele meeldib hea toit ja aias tegutsemine ning toota neile huvipakkuvat sisu, mis aitaks kaasa Senso eristuvusele, tuntuse kasvule ja paneks inimesi ka ostma?

Esinevad:

Liisa Pakosta, soolise võrdõiguslikkuse ja võrdse kohtlemise volinik
Toomas Tiivel, köögi- ja aiatarvete kaupluse Senso asutaja
Magnus Lužkov, Optimist Creative juht ja strateeg
Anti Jürgenstein, Optimist Creative loovjuht ja üks asutajatest
Siim Nikopensius, Optimist Creative loovjuht
Oliver Lomp, Optimist Creative loovjuht

Lisainfo ja registreerimineSisuturundus ja sulanduv reklaam: Kuidas olla edukas? 

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

CITY KLIIMA OÜ otsib KÜTTESEADMETE MÜÜGIJUHTI

Finesta Baltic OÜ

24. august 2018