Case study: Credit24 astub sammu lähemale tarbijate lemmikbrändidele

Veel paari aasta eest manati kiirlaenust rääkides silme ette stsenaarium, kuidas pelgalt vastuseks mobiilisõnumile saabus mõne hetkega arveldusarvele üüratu intressiga laen. Tänaseks on kiirlaenu kontseptsioonist järele jäänud vaid kiirus ning teenus on põhjaliku kontrollmehhanismiga ja suurpankade laenutingimustega konkureeriv. Samas, kuigi äri on muutunud, on varasemast sektorile jäänud pigem negatiivne maine.

Klient: IPF Digital Estonia (Credit24)
Teostaja: Idea

Eesmärk

Veel paari aasta eest manati kiirlaenust rääkides silme ette stsenaarium, kuidas pelgalt vastuseks mobiilisõnumile saabus mõne hetkega arveldusarvele üüratu intressiga laen. Tänaseks on kiirlaenu kontseptsioonist järele jäänud vaid kiirus ning teenus on põhjaliku kontrollmehhanismiga ja suurpankade laenutingimustega konkureeriv. Samas, kuigi äri on muutunud, on varasemast sektorile jäänud pigem negatiivne maine. Credit24 väljakutseks on järgnevate aastate jooksul muuta oma brändikuvandit positiivsemaks, pakkudes toetust nii, et bränd oleks klientide jaoks pigem taustal, mitte ei trügi inimeste elus vägisi esiplaanile.

Taolise eesmärgi saavutamine võtab aega ja järgemööda tuleb välja vahetada nii visuaalne ja tekstiline keel kui ka adapteeritud klipid. Kuid eelkõige luua turule uus standard, millega astuda samm konkurentidest ette. 

Teostus

Inspiratsiooni aluseks sai idee vastutustundlikust ettevõttest, mis on inimesele vajalikul hetkel alati olemas. Uus loovkontseptsioon keskendus ümber sõna "taustajõud", mida võib mitmeti tõlgendada: taustajõud kui grupp inimesi, taustajõud kui mingi kindel tugielement, taustajõud kui hobi. Lai tõlgendamisruum andis meile parajad tööriistad loomaks sobivat struktuuri, mille lõppeesmärk oleks ühiskonna suhtumise muutmine Credit24 brändi suunas. Kuna ka meie ise Ideas usume, et tänu tugevatele taustajõududele on kõik võimalik, oli tegemist ideaalse klapiga töö tellija ja teostaja vahel. Ning seda on tulemusest hästi näha!

Jaotasime sõnal "taustajõud" põhineva kontseptsiooni kaheks etapiks: sotsiaalse teadlikkuse tõstmise etapp ning seejärel Credit24 sidumine sotsiaalse vastutustundlikkusega. Esimene osa koosnes kahe nädala pikkusest teaser-perioodist, kus ilma Credit24 nime mainimata tõstatasime ühiskondlikul tasemel diskussiooni taustajõudude teemal. Kampaania keskseks elemendiks oli professionaalse produktsiooniga videoklipp, mille eesmärk oli osutada probleemile tähelepanu ning ühtlasi võtta kokku kogu kampaania idee.

Teise osa peamine eesmärk oli siduda kampaania valutult Credit24 brändiga. Olles teadlikud ohtudest, mis võivad kaasneda laenuettevõtte brändi drastilise muutusega, oli vaja Credit24 kampaaniasse sisse tuua nii, et inimesed näeksid Credit24 sotsiaalselt vastutustundlikuna.

Credit24 taustajõu videoklipp oli produktsioonile suur väljakutse. Klipi idee peitis endas võimast sõnumit ning meie ülesanne oli see võimalikult täpselt ja kvaliteetselt ekraanile tuua. See aga tähendas suurt meeskonda ja Eestis harvaesinevat tehnilist nimekirja. Eelproduktsiooni, kahe võttepäeva ja kaks nädalat kestnud postproduktsiooni jooksul aitas klipi valmimisele kaasa 76 taustajõudu, kellest igaühel oli klipi juures oluline roll.

Tehnilisest poolest tooksime välja objektiivid, mida Baltimaades leidub vaid mõned komplektid. Tegemist on Hawk V-Lite Anamorphic objektiividega, mis on sõna otseses mõttes oma ala tipptase. Sarnaste objektiividega on filmitud väga palju auhinnatud reklaame ja Hollywoodi mängufilme, teiste seas “Kingsman”, “Taken 3”, “The Wolf of Wall Street” jne.

Vaata videoklippi:

Tulemused

Viie nädala jooksul on Minutaustajõud.ee (EE ja RU) lehele tee leidnud ca 35 000 unikaalset külastajat ning keskmine külastatavuse kestvus on pea kaks ja pool minutit.

“Kes või mis on sinu taustajõud?” küsimusele maandumislehel on vastanud 21% lehe külastajatest, kellest 60% leidsid, et nende taustajõuks on lähedane inimene, teisele kohale 25%-ga maandus töö ja kolmandaks jäi hobi.

Kampaania teleklipp on tekitanud palju kõneainet ning saanud rohkelt positiivset tagasisidet. Brändikampaania pikaajalise eesmärgi täitmisest ehk kuvandimuutusest saame rääkida vast mõne aasta pärast.

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

RICKMAN TRADE OÜ is looking for a JURA PRODUCT MANAGER

Rickman Trade OÜ

26. oktoober 2018