Ontario Turismi õppetund: Muuda oma kodukoht eksootiliseks

Case study: „Kus ma olen?“. Kuidas Kanada provintsi Ontariot positsioneeriti kui raskesti kättesaadavat eksootilist sihtkohta ja kuidas see töötas?
Ontario on rahvaarvu poolest Kanada suurim provints. Regioon on kuulus tänu Niagara joale, Toronto teletornile ja ilusale maastikule, mis täidetud järvede ja metsadega. Enamus kanadalasi arvas, et see kõik on nähtud ning kauged eksootilised kohad lükkasid Ontario reisiplaanidest kõrvale. Halb uudis kohalikule turismitööstusele, mis annab tööd 372 000 inimesele ja panustab rohkem kui 28
TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD
Osale arutelus
ERROR: Object template SessionInfo is missing!Toetajad
Raadio ettevõtlikule inimesele

Toetajad

- 23.04 Eestisse tuli White Square reklaamifestivalilt 5 auhinda
- 20.04 Karl Pae: Iga ettevõte peaks Google AdWordsis reklaamimise ära proovima
- 20.04 Scott Diel: suulises inglise keeles vigade tegemine on OK, kirjalikus tekstis andestamatu
- 20.04 Turundusautomaatika eeldab loovust
- 20.04 Kuidas Citibank heategevuse kaudu oma puutevaba maksekaarti promos
- Rauno Kutti: Kallis kaamera ega ulmeefektid pole video tootmisel olulised - sisu loeb
- 7.06 Sisuturundus ja sulanduv reklaam: Kuidas olla edukas?
- Eestisse tuli White Square reklaamifestivalilt 5 auhinda
- Scott Diel: suulises inglise keeles vigade tegemine on OK, kirjalikus tekstis andestamatu
- Karl Pae: Iga ettevõte peaks Google AdWordsis reklaamimise ära proovima
- Turundusautomaatika eeldab loovust
- Kuidas Citibank heategevuse kaudu oma puutevaba maksekaarti promos
Valdkonna töökuulutused
Creditinfo Eesti otsib TURUNDUSTALENTI
Creditinfo Eesti AS
Sisuturundus
Videod

Kuidas Citibank heategevuse kaudu oma puutevaba maksekaarti promos
Samal ajal, kui ilmavalgust näevad uued maksetehnoloogiad, kipuvad korjanduskampaaniad olema kinni jäänud minevikku. Vana hea korjanduskast kohalikus toidupoes on tõenäoliselt jätkuvalt kõige levinum meetod. Kuid mis saab, kui innovatiivne pangandus ühildub pro-bono maailmaga? Case study: Bela Fund, Mastercard, Citibank & Publicis Russia “Puutumatud”.
Kuidas pääseda oma looga ajakirjandusse?
Äripäeva peadirektor Igor Rõtov ja peatoimetaja asetäitja Aivar Hundimägi räägivad 26. aprillil toimuval sisuturunduse koolitusel, kuidas luua ja esitada oma ettevõttest huvitavaid lugusid, millega meediasse pääseda ning oma äri kasvatada. Tule ja saa säravaks kolumnistiks!