Kuidas Facebook Business Managerist maksimum võtta?

Sotsiaalmeedias on inimesed ja nende tähelepanu. Keskmine nutitelefoni kasutaja kerib päevas ekraani umbes 100 meetri jagu. Võite ise ette kujutada, kui palju infot selle saja meetri sisse jääb. Tähelepanu on uus valuuta, millega me kaupleme. Facebookis ei ole konkurents ainult sarnase toote või teenuse pakkujate vahel, sõjas silmapaaride üle osalevad ka sõbranna pildid Egiptusest, armsad kassivideod, tervitus Jussi esimeselt sünnipäevalt ja sadu muid postitusi, mis tähelepanu järele õhkavad.

Mida teha selleks, et õige inimese silmad peatuksid sinu sõnumil?

Esiteks pead enne igasugust postitamist väga selgelt paika panema, kellele oma sõnumit näidata tahad. Eestis on üle 640 000 Facebooki kasutaja ja vaevalt nad kõik Sinu sihtgrupp on. Makstud tegevuste puhul tuleks see samm eriti hoolikalt läbi mõelda, ei ole vaja raisata raha, pakkudes koolilapse vanematele mähkmeid või näidates meestele soodsaid kleite. Facebook Business Manageri kasutades on võimalik pea piinliku täpsusega määrata kriteeriumid, mille alusel reklaami kuvatakse. Just nii, ka suhtestaatus võib sihtgrupi valimisel saada saatuslikuks – eriti sõbrapäeval!

Unustada ei tohiks ka neid, keda peaks reklaami saajate seast välistama! Kui inimene on juba aastaid sinu teenuse tarbija, siis ei ole tõenäoliselt mõtet talle näidata reklaami soodushinnast, mis kõiki uusi liitujaid ees ootab. 

Kuigi Business Manageris on sihtgrupi loomisel välja palju võimalusi, mille alusel oma valik teha, siis ikkagi näeme olukordi, kus eesti keele kõnelejale näidatakse venekeelset reklaami ja meestele pakutakse niisutavad näokreemi, mis nad jumalannadeks muuta lubab. Kõiki selliseid asju on võimalik ära hoida kui Facebookis teadlikult tegutseda.

Teiseks tuleb oma tegevusi analüüsida. Kuidas muidu aru saada, millised tegevused toimivad ja millised mitte. Võib-olla tundub turundajale, et postitus tuli väga hea, aga numbrid näitavad, et tulemusi see ei too. Kui sellist asja juba kampaania algfaasis märgata, on võimalus veel olukord päästa. Mõistlik oleks kampaania käigus katsetada - proovida erinevaid pilte, mängida sõnastuse ja muu sellisega. Kui numbreid ei jälgita, võib juhtuda, et alles kampaania lõpus tuleb mõistmine, et see ei toiminudki nii, nagu oodati. Raha on selleks hetkeks juba kulutatud ja muudatusteks on siis hilja.

Kui Sa tahaksid vastuseid järgmistele küsimustele...

  • Kuidas luua sihtgruppe erinevate algandmete põhjal?
  • Kuidas jõuda klientideni, kes on külastanud veebis toote lehte, aga pole tellimust teinud?
  • Kuidas mõõta kampaaniate efektiivsust ja millistel mõõdikutel tasub silma peal hoida?

... siis tule 7. juunil koolitusele! Sel päeval toimub Äripäeva digitoodete analüütiku ja turundaja Andrus Kiisküla koolitus „Turundamine Facebookis ja Instagramis edasijõudnutele“. Koolituse kohta saad lähemalt lugeda SIIN.

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018