Autor: Silja Oja • 3. aprill 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. 19.04 Sotsiaalmeedia tõehetk: Kus on raha?
Sotsiaalmeedia turundus on saanud “täiskasvanuks” ja moodustab osa enamike ettevõtete turundusmiksist. Jätkuvalt aga painab nii muu maailma kui Eesti turundajaid küsimus, kuidas mõõta sotsiaalmeedia turunduse edukust ja milline on selle ROI ehk tasuvus.
19. aprillil Tallinnas toimuva sotsiaalmeedias turundamise seminari eesmärgiks on õppida edukate Eesti ettevõtete näidete varal, milliseid eesmärke on võimalik saavutada Facebooki, Instagrami, LinkedIni ja YouTube’i kaudu turundades ja millised karid varitsevad eesmärkide saavutamise teel.