19.04 Sotsiaalmeedia tõehetk: Kus on raha?

Andrus Kiisküla
Andrus Kiisküla

Sotsiaalmeedia turundus on saanud “täiskasvanuks” ja moodustab osa enamike ettevõtete turundusmiksist. Jätkuvalt aga painab nii muu maailma kui Eesti turundajaid küsimus, kuidas mõõta sotsiaalmeedia turunduse edukust ja milline on selle ROI ehk tasuvus.

19. aprillil Tallinnas toimuva sotsiaalmeedias turundamise seminari eesmärgiks on õppida edukate Eesti ettevõtete näidete varal, milliseid eesmärke on võimalik saavutada Facebooki, Instagrami, LinkedIni ja YouTube’i kaudu turundades ja millised karid varitsevad eesmärkide saavutamise teel.

Tutvu programmiga ja registreeri end siin: Best practice seminar „Sotsiaalmeedia tõehetk: Kus on raha?“

Seminaril esinevad:

Andrus Kiisküla, Äripäeva digitoodete analüütik ja turundaja

Kogenud digiturunduse koolitaja Andrus Kiisküla on lõpetanud Estonian Business Schooli turunduse erialal. Praegu töötab ta Äripäevas digitoodete analüütiku ja turundajana. Eelnev arengut soosiv kogemus tuleb töötamisest Ekspress Grupis digitoodete projektijuhina. Alates 2009. aastast on Andrus tegutsenud eraettevõtjana, juhtides mitmeid projekte digiturunduse valdkonnas ja pakkudes konsultatsioone ning koolitusi mitmetele ettevõttele. Andrus on aidanud arendada paljude kodumaiste ning välismaiste ettevõttete turundust, fookusega sisuturundusel ja sotsiaalmeedial. Koostööd on tehtud turismi ettevõtetest professionaalsete droonitootjateni välja.

Brit Mesipuu, Milos OÜ tegevjuht

Brit on olnud turunduse eest vastutav nii raadios, välimeedias kui ka hotellis ja restoranis ning nüüd on pereettevõtte Milos reklaam turundushing. Igapäevaselt tegeleb ta sotsiaalmeedia turunduse teemaliste artiklite kirjutamisega, ettevõtete kodulehtede ja sotsiaalmeedia kanalite sisu haldamisega. Samuti võib leida teda nii lava pealt kui selle tagant andes ise koolitusi ja aidates neid korraldada.

Jete Laanemägi, Luminori kommunikatsiooni projektijuht

Jete on enne Luminori töötanud Starmani digiturunduse juhina ja veebiajakirja “Naistekas” toimetajana. Tal on Helsingi Ülikooli magistrikraad kommunikatsiooni ja meedia alalt.

Cally Raja, Luminori digiturunduse juht Baltikumis

Cally juhib Luminori digiturunduslaeva, strateegilisest plaanist kuni kampaaniate ülesseadmiseni ning on varem töötanud osta.ee (Allegro) turundusjuhina ja meediaagentuuri Mindshare digitaalvaldkonna projektijuhina.

Tõnis Mutt, LinkedIni turunduse konsultant

Tõnis on veerand sajandit elanud, õppinud ja töötanud väljaspool Eestit (Kasahstanis, Küprosel, Ukrainas, Venemaal ja mujal). Ta karjäär on olnud läbi ja lõhki turunduslik, Tõnis on kibe käsi nii uuringutes, brändingus kui kommunikatsioonis. Mööda korporatiivset karjääriredelit ronis Tõnis strateegilise turunduse juhi positsioonini, täna on see ta karjääri kõrgeim aste LinkedIn´is toimetab Tõnis aastast 2009.

Olesija Saue, Goal Marketing, sotsiaalse müügi strateeg ja koolitaja

Olesija on alustanud oma karjääri personalijuhina, tal on 16 aastat kogemusi B2B valdkonnas - müük, äriarendus, networking ning 8 aastat Linkedin’i kasutamise praktilist kogemust. Olesija on koolitanud ja konsulteerinud mitmeid Eesti ettevõtteid kontaktide võrgustiku loomise ja kasvatamise teemadel eesmärgiga leida potentsiaalseid kliente ja töötajaid.

Mirjam Hunt, Käopesa.ee blogija

Blogija Mirjam on Tallinnas sündinud ning lapsepõlve veetnud ja Stockholmis suureks kasvanud ja sealt esimesel võimalusel (s.o. täisealiseks saades) kodumaale tagasi kiirustanud 27-aastane väikeettevõtja ja kolme lapse ema. Bloginud on ta 2004. aastast saati, tema blogi asub aadressil www.meiekäopesa.ee ja ta peab e-poodi www.kukupesa.ee

Kristel Leif, Swedbanki sotsiaalmeedia juht

Kristel on viimased 3 aastat tegutsenud Swedbanki sotsiaalmeedia juhi rollis. Kui möödunud aastal tõi Swedbankile Kristeli eestvedamisel ohtralt tähelepanu ja auhindu Eesti parima youtuberi kampaania, siis sel aastal on Swedbank võtnud ette hoopis teistlaadi influencerid – blogijad ja Facebooki grupi #Kogumispäevik kogukonna.

Doris Piho, Tallinna Ülikooli turunduse peaspetsialist

Doris Piho on Tallinna Ülikooliga olnud seotud aastast 2009, kui alustas seal oma õpinguid. Aastast 2012 on ta töötanud ülikoolis turundusvaldkonnas, seda nii instituudi tasandil kui ka keskses turundus- ja kommunikatsiooniosakonnas. Täna tegeleb ta põhiliselt sotsiaalmeedia, kampaaniate planeerimise, videoproduktsiooni, veebiülekannete ja turundussündmuste korraldamisega.

Marika Raiski, Elisa suhtekorralduse valdkonna juht

Marika on vedanud Elisas meediasuhteid, sisekommunikatsiooni, sisuturundust ja sotsiaalmeedia tegevusi pea 10 aastat. Marika oli see, kes Elisa esimese Facebooki konto lõi, strateegia ja tegevused paika pani ning seal ka esimesi fänne teenindas. Kriisiolukorras on sotsiaalmeedia äärmiselt hea vahend selleks, et info kiirelt klientidele edastada ning anda neile teavet olukorra edasisest arengust.

Raido Ruuse, Lux Express Groupi kommertsjuht

Raidol on üle 10-aastane rahvusvaheline kogemus äris ja turunduses telekommunikatsiooni, tööstusdisaini ja transpordi valdkonnas nii Euroopas, Venemaal kui Hiinas. Raido on veendunud, et läbimõeldud partnersuhete strateegia loob lisaväärtust nii ettevõttele kui kliendile ning tal on koostöö kogemusi selliste maailma hiidudega nagu Spotify, Microsoft ja Samsung. Täna on Raido Baltikumi suurima bussiettevõtte Lux Express Grupi kommertsjuht ning eesmärgid on jätkuvalt suured - saada reisijad autodest bussidesse, pakkudes ka kõige nõudlikumale kliendile ootusi ületavat kogemust ja aega nii tööks kui puhkuseks.

Seminaril leiame vastused järgmistele küsimustele:

  • Mida saab ja mida ei saa sotsiaalmeedia turunduse abil saavutada?
  • Mida, kuidas ja miks mõõta?
  • Kuidas arvutada sotsiaalmeedia turunduse tulemuslikkust (ROI)?
  • Kuidas mõõta engagementi (kaasatust)?
  • Kuidas mõõta sotsiaalmeedias kliendi rahulolu ja -meeleolusid?
  • Kuidas sotsiaalmeedia abil rohkem müüa?
  • Kuidas B2B ettevõtted saavad sotsiaalmeedia abil turundada ja müüa?
  • Kuidas luua toimivaid sotsiaalmeedia kogukondi?

Seminar toimub 19. aprillil Tallinnas.

Tutvu programmiga ja registreeri end hiljemalt 13. aprillil: Best practice seminar „Sotsiaalmeedia tõehetk: Kus on raha?“

Korraldaja: Best Marketing / Äripäev AS.

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

MUST MUNA OÜ otsib GOOGLE'I KONTOHALDURIT

Must Muna OÜ

14. detsember 2018

STOCKMANN AS otsib KOMMUNIKATSIOONISPETSIALISTI

Stockmann AS

13. jaanuar 2019