Autor: Helen Külaots • 28. märts 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Turundustegu 2017 finalist: Starman Vabalevi kanalite kadumine case study

2017. aasta juunis teavitasid TV3 ja Kanal 2, et nad otsustasid 1. augustil vabalevist lahkuda. See tähendas, et paljud vabalevi kliendid olid sunnitud valima endale teenusepakkuja. Starman suutis muutunud olukorda hästi ära kasutada. Antud kampaania mõjul vahetus TV-teenuse pakkujate turuliider. Kampaania jõudis Turundustegu 2017 finaali.

Starmani üle õhu toimiv lahendus on klassikaline TV teenus, mille abil saab vaadata seda, mis parasjagu eetris on. 2017. aastal oli valikus kolm paketti, mis erinesid üksteisest kanalite arvu poolest. S-pakett 18 kanaliga maksis 6.99 eurot/kuus. Pakett sisaldas kõiki Eesti põhikanaleid, lastekanaleid jms. Starmani üle õhu TV teenus ei vaja töötamiseks internetiühendust. TV signaal jõuab telerisse üle õhu antennisüsteemi abil.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700