Millal sinu firma inimese kosmosesse saadab?

Red Bull
Red Bull

Kuidas teha ebatraditsioonilisi, piiremuutvaid ja maailma parandavaid aktsioone niimoodi, et sellest ka ärile kasu oleks? Ja kuidas seda kasu mõõta? Tule Passwordile ja saad teada!

Meenutagem viimaste aastate meeldejäävamaid (ja auhinnatud) turundusaktsioone:

Red Bull saatis inimese õhupalliga kosmosesse;
• Hügieenisidemete bränd Always võitleb teismeliste tüdrukute enesehinnangu tõstmise eest;
Ahvenamaa Pank kutsub oma kliente üles tarbimist piirama.

Mis on nendes kolmes näites ühist? Ükski neist ei mahu traditsioonilise "turunduse" mõiste alla ja tunduvad esmapilgul mõttetu raharaiskamisena.

Teine ühine nimetaja on see, et kõik need kolm case study tulevad ettekandmisele aasta suurimal turunduskonverentsil Password 2018.

Kuidas siis ikkagi selliseid ebatraditsioonilisi, piiremuutvaid ja maailma parandavaid aktsioone niimoodi teha, et sellest ka ärile kasu oleks? Ja kuidas seda kasu mõõta?

Neile küsimustele saame vastused Passwordil, kus pikaaegne Red Bulli Euroopa turundusdirektor Huib van Bockel, Always Israeli agentuuri juht Gilad Kat ja Alandsbankeni agentuuri RBK loovtiim neil teemadel räägivad.

Täna on viimane võimalus registreeruda: www.password.ee 

Passwordil on kirjas juba üle 550 osaleja ja 60 esineja. Tule ka!

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

ENESEKINDLUSVABRIK OÜ otsib TURUNDUSPROFFI

Enesekindlusvabrik OÜ

04. oktoober 2018