• 20.03.18, 11:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Brändi tuntus on kõige olulisem, räägitagu temast või halba

Küsimustele vastab Password 2018 peaesineja Huib van Bockel, energiajoogibrändi Tenzing rajaja ja endine Red Bull Euroopa turundusdirektor.
Huib van Bockel
  • Huib van Bockel
Huib van Bockel
Red Bulli pikaaegne Euroopa turundusdirektor Huib van Bockel räägib 28. märtsil Passwordil, miks on laiatarbebrändile oluline saada osaks popkultuurist. Tule osalema: www.password.ee 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele