Vaata, kes astusid sammu lähemale Kuldmuna võidule

Tänavu 20. juubeliaastat tähistav Kuldmuna konkurss on selleks korraks jõudmas lõpusirgele. Žüriid valisid Kuldmunale esitatud 719 võistlustöö hulgast välja edasipääsejad, kelle seast kuulutatakse võitjad välja juba sel reedel, 16. märtsil toimuval juubeligalal.

Kõige suurema arvu töödega on Kuldmuna finaalis tänavu järgmised agentuurid:

  • AGE McCann: 25
  • Tabasco: 23
  • Optimist: 21
  • AD Angels: 17
  • Zavod BBDO: 16

Reklaamikategoorias pälvis enim nominatsioone Tabasco 20 tööga.

Disainikategoorias on hetkel edukaim AGE McCann 5 tööga.

Digikategoorias Velvet 5 tööga.

Tutvu kõigi finaalitöödega: http://defol.io/kuldmuna/2018/finalists

Kuldmunale sai sel aastal võistlustöid esitada viies põhikategoorias: reklaam, disain, digitaalne reklaam, üritusturundus ja suhtekorraldus. Lisaks said noored talendid esitada oma tööd Kuldmuna noortekonkursile Pesamuna.

Kuldmuna konkursi parimaid pärjatakse juba sel reedel, 16. märtsil Kultuurikatlas toimuval pidulikul auhinnagalal. 

Loovusfestivali Kuldmuna korraldab Eesti Turunduskommunikatsiooni Agentuuride Liit.

 

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

CITY KLIIMA OÜ otsib KÜTTESEADMETE MÜÜGIJUHTI

Finesta Baltic OÜ

24. august 2018