Aasta Turundustegu 2017 tiitli nimel võistleb 21 tööd

Konkursile Aasta Turundustegu 2017 esitati 21 tööd, neist 12 võistleb ärikategoorias, 5 väikese eelarvega tööde kategoorias ja 4 avaliku sektori kategoorias. Vaata, kes osalevad tänavu konkursil!

Turundustegu 2017 finalistide ettekandeid kuuleb ja Grand prix võitja selgub Password 2018 konverentsi õhtuse etenduse käigus 28. märtsil Nordea Kontserdimaja laval.

Turundustegu finalistide esitlused toimuvad seekord talk-show formaadis, kus finaliste intervjueerib Marko Reikop ja ka žüriil on võimalus sekkuda ja küsimusi esitada. 

Turundustegu 2017 ärikategoorias võistlevad:

Apollo Kino Teatri etendused Apollo Kinos: „Tramp ja Puutin“; „Piip ja Tuut. Pimedas ja teki all“; Mehed“; „Once Upon a Time in Estonia         
Esitaja: Apollo Film Productions OÜ

Circle K kaubamärgi lansseerimine Eestis  
Esitaja: Circle K

Starmani vabalevi kanalite kadumine          
Esitaja:  Elisa

Coop Panga lansseerimine   
Esitaja: Coop Pank

Kalev brändišokolaadide relansseering        
Esitaja: Orkla Eesti

Stiil.ee lansseerimine
Esitaja: Ajakirjade Kirjastus

Telia vabalevi kampaania     
Esitaja: Telia Eesti

Telia küberkiusamise vastane teavituskampaania "Suurim julgus"
Esitaja: Telia Eesti

Kalevi Maiuspala brändi laiendus     
Esitaja: Orkla Eesti

Silverspoon konkursi populariseerimine       
Esitaja: Silverspoon

Ruja taasühinemiskontsert “Eesti muld ja Eesti Ruja” Eesti taasiseseisvumispäeval Tallinna lauluväljakul.           
Esitaja: Eksprress Meedia

Tele2 jõuluväljakutse: taaskasutame reklaame       
Esitaja: Tele2 Eesti

Turundustegu 2017 väikese eelarvega tööde kategoorias võistlevad:

Motoklubi Vihur kampaania "Uus ahistamisskandaal: Pakane näpistas töömeest!"         
Esitaja: Utopia

Lux Expressi kampaania "Kinnita bussis turvavöö!"
Esitaja: Lux Express

Noortelavastus KNI  
Esitaja: Polygon Teater

Balleti "Tramm nimega Iha" kampaania      
Esitaja: Rahvusooper Estonia

IMPACT 80/20 brändi eellansseerimise kampaania
Esitaja: WSI Online

Turundustegu 2017 avaliku sektori kategoorias võistlevad:

Eesti Vabaõhumuuseumi kampaania "Koo end ajalukku"   
Esitaja: AD Angels

Estonian Stress Buster         
Esitaja: Visit Estonia

Eesti Euroopa Liidu Nõukogu eesistumise kampaania "Unity through Balance”   
Esitaja: Riigikantselei

Eesti Filmimuuseumi kampaania "Tule filmi+muuseumisse"         
Esitaja: Eesti Filmimuuseum

Aasta Turundustegu 2017 žürii liikmed on:

  • Natalja Piiskoppel, Carat UK, Global Stategy Director
  • Olav Osolin, sisulooja
  • Magnus Lužkov, Optimist Creative juht ja strateeg
  • Roger Niitmäe, Bigbank Grupi turundusjuht
  • Ivar Krustok, Ekspress Meedia tootearenduse ja analüüsi osakonna juht
  • Mart Prööm, Helmese projektijuht-analüütik
  • Anne Tääkre, Kalevi turundusdirektor
  • Mari-Liis Küppar, Baltika turundus- ja kommunikatsioonijuht
  • Helene Vetik, Hmmm Creative Studio loovjuht

13. märtsil 2018 toimub žürii koosolek, kus žürii valib esimeses voorus välja viis ärikategooria finalisti, väikese eelarvega tööde kategooria võitja ning avaliku sektori kategooria võitja.

Kõik seitse valituks osutunut esitlevad konkursi teises voorus 28. märtsil 2018 oma töid Passwordi konverentsi õhtusel etendusel ja žürii valib kohapeal viie ärikategooria finalisti ja väikese eelarvega tööde kategooria võitja hulgast välja Aasta Turundustegu Grand prix võitja.

Aasta Turundustegu Grand Prix auhind antakse ainult ärilistel eesmärkidel tehtud kampaaniale, seega avaliku sektori kategooria võitja Grand prix’le ei kvalifitseeru.

Best Marketing Eesti korraldab Aasta Turundustegu valimise ja annab välja turundusvaldkonna prestiižikaima auhinna juba 19. korda.

Varasemad Aasta Turundustegu võitjad:

2016: Kalevi šokolaadi “Nurr” relansseerimine 
2015: EASi ja Tallinki turismiturunduse kampaania Epic Estonia
2014: Annetuskampaania puuetega laste hoiukodu loomiseks "Unistuste puhkus"
2013: Retro FM nimevahetus
2012: Lennusadama avamine
2011: Prisma „Hinnagarantii“
2010: Leiburi „Saib” lansseerimine
2009: SEB spordisponsorluse programm "SEB – tuliseim spordi toetaja Eestis!"
2008: Üleriigiline prügikoristuskampaania "Teeme Ära!"
2007: SEB alustava ettevõtte stardipakett „Tee oma äri!”
2006: Hansa Varakindlustuse turuletoomine
2005: Hansapanga NPNK lansseerimine
2004: Sampo Panga pangavahetuskuu
2003: Radiolinja "Kõige ilusam leviala" kampaania
2002: Eurovisiooni lauluvõistluse korraldamine
2001: EMT kaubamärgi taasesitus (Lepatriinu)
2000: Hansa Liisingu EGO kaardi lansseerimine
1999: A Le Coq-i kaubamärgi turuletoomine

Lisainfo:

Silja Oja Best
Marketing Eesti juht
T: 53 079 151
E: silja@best-marketing.com  
Äripäev AS

 

 

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HANSAPOST otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

Hansapost OÜ

24. juuni 2018