Lacoste vahetab oma kuulsa krokodilli­logo 10 ohustatud looma pildi vastu

Iga väljasuremisohus looma pildiga särki valmistatakse piiratud koguses – täpselt nii palju, kui konkreetse liigi esindajaid maailmas veel alles on. Kokku tehakse 1775 särki, mis lähevad müüki hinnaga 150 – 180 €. Särkide müügist saadud raha annetab rõivabränd loomade kaitseks.

Kampaania tähistab Prantsuse moebrändi Lacoste ja International Union for Conservation of Nature (ICUN) kolmeaastase koostöö „Save the Species“ algust.

Allikas: Lacoste swaps famous crocodile logo for ten endangered species

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

JOTEL LTD is looking for a SALES MANAGER

Finesta Baltic OÜ

16. november 2018