Lacoste vahetab oma kuulsa krokodilli­logo 10 ohustatud looma pildi vastu

Iga väljasuremisohus looma pildiga särki valmistatakse piiratud koguses – täpselt nii palju, kui konkreetse liigi esindajaid maailmas veel alles on. Kokku tehakse 1775 särki, mis lähevad müüki hinnaga 150 – 180 €. Särkide müügist saadud raha annetab rõivabränd loomade kaitseks.

Kampaania tähistab Prantsuse moebrändi Lacoste ja International Union for Conservation of Nature (ICUN) kolmeaastase koostöö „Save the Species“ algust.

Allikas: Lacoste swaps famous crocodile logo for ten endangered species

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

OCCO otsib säravat ja aktiivset TURUNDAJAT

SV Trading OÜ

05. oktoober 2018

ENESEKINDLUSVABRIK OÜ otsib TURUNDUSPROFFI

Enesekindlusvabrik OÜ

04. oktoober 2018