Suitsupply tuli välja meestevahelist armastust kujutava reklaami­kampaaniaga

Tallinnaski esindatud Hollandi päritolu rahvusvahelise meesterõivaste ja -aksessuaaride brändi Suitsupply uus reklaamikampaania kujutab mehi teineteist puudutamas, suudlemas ja käest kinni hoidmas.

Eelmisel nädalal 22 riigis ja 91 Suitsupply kaupluses ning Facebookis, Twitteris ja Instagramis alanud Suitsupply 2018. aasta suvekampaania jaoks on loodud 50 moefotost koosnev geierootiline galerii, millest Baltikumis võetakse kasutusele konservatiivsem osa.

Eestis algab kampaania sel reedel, meediana kasutatakse Suitsupply Rotermanni keskuses asuva kaupluse sisepindasid ja printi.

„Baltikum ei ole nii konservatiivne kui Dubai või Moskva, aga ka mitte nii vabameelne kui Amsterdam või New York. Me oleme kusagil seal vahepeal. Regionaalne tundlikkus antud teema suhtes on erinev. Eesti kampaanias kasutatavaid fotosid me ei tsenseeri ega photoshoppa, teeme lihtsalt olemasolevast veidi konservatiivsema valiku,“ põhjendas kohalikku pildivalikut Suitsupply esindaja Baltikumis, Akreta UAB tegevjuht Gedas Petrauskas.

Eestis lähevad kasutusse järgnevad fotod:

„Muidugi on see teema ärritav, aga Suitsupply teebki selliseid reklaame. Hea reklaam loob emotsiooni – ärritab või tekitab vaimustust,“ lisas Petrauskas.

"Globaalse meestemoe bränd Suitsupply kajastab oma Suitsupply 18 turunduskampaanias samasooliste armastust, pöörates tähelepanu tunnetele kahe meesterahva vahel. Kuigi samasooliste vahelistest suhetest ja armastusest räägitakse üle maailma pidevalt, ei jõua need teemad enamasti tavapärastesse turunduskanalitesse. Suitsupply 18 kampaania käigus pannakse aga rohkem kui 100 Suitsupply poe vaateakendele välja fotod gay-suhetes olevatest härrasmeestest, samas tõstetakse esile nende olukordade igapäevasust ja normaalsust. Ühiskonna nügimise mõttes on sellised kampaniad vajalikud,“ kommenteeris Suitsupply Eesti suhtekorraldusagentuuri Akkadian juht Kadri Lainas.

Kuigi kampaania on pälvinud oma julguse eest palju kiidusõnu, ei ole mitte kõik selle üle rõõmsad. Hollandi ajaleht NRC Handelsblad kirjutas, et Suitsupply kaotas kohe peale kampaaniaga alustamist 10 000 Instagrami järgijat.

„Kahe inimese vahelise sensuaalse tõmbe kujutamine on moefotos levinud võte. Kahe mehe vahelise sümpaatia kujutamine on meie brändi jaoks oluline teema,“ ütles Suitsupply juht ja rajaja, hollandlane Fokke de Jong.

Suitsupply on arvestanud, et kampaania võib tekitada riikides, kus on vastakaid arvamusi LGBTQ kogukonna suhtes, negatiivset reaktsiooni.

See ei ole muuseas mitte esimene kord, kui Suitsupply oma reklaamidega uudistesse jõuab. 2016. aastal kritiseeriti seksismi pärast Suitsupply reklaame, kus kujutati mehi mängimas hiiglaslike poolpaljaste naistega:

Aastal 2010 pidi Suitsupply oma erootilised postrid Londoni kaupluse vaateakendelt maha võtma:

Uudises on kasutatud allikatena: BBC ja Verslo Žinios

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Otsime TURUNDUSSPETSIALISTI

Rentest AS / Mobire Eesti AS

01. juuli 2018