19. aprillil seminar: Sotsiaalmeedia tõehetk: Kus on raha?

Sotsiaalmeedia turundus on saanud “täiskasvanuks” ja moodustab osa enamike ettevõtete turundusmiksist. Jätkuvalt aga painab nii muu maailma kui Eesti turundajaid küsimus, kuidas mõõta sotsiaalmeedia turunduse edukust ja milline on selle ROI ehk tasuvus.

Sotsiaalmeedia Best Practice seminari eesmärk on õppida edukate Eesti ettevõtete näidete varal, milliseid eesmärke on võimalik saavutada:

  • Facebooki
  • Instagrami
  • LinkedIni
  • YouTube’i

kaudu turundades ja millised karid varitsevad eesmärkide saavutamise teel.

Seminaril leiame vastused järgmistele küsimustele:

  • Mida saab ja mida ei saa sotsiaalmeedia turunduse abil saavutada?
  • Mida, kuidas ja miks mõõta?
  • Kuidas arvutada sotsiaalmeedia turunduse tulemuslikkust (ROI)?
  • Kuidas mõõta engagementi (kaasatust)?
  • Kuidas mõõta sotsiaalmeedias kliendi rahulolu ja -meeleolusid?
  • Kuidas sotsiaalmeedia abil rohkem müüa?
  • Kuidas B2B ettevõtted saavad sotsiaalmeedia abil turundada ja müüa?
  • Kuidas luua toimivaid sotsiaalmeedia kogukondi?

Seminar toimub 19. aprillil Tallink Spa & Conference hotellis aadressil Sadama 11, Tallinn.

Korraldaja: Best Marketing / Äripäev AS.

Tutvu programmiga ja registreeri end kohe soodushinnaga: Best practice seminar „Sotsiaalmeedia tõehetk: Kus on raha?“

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

JOTEL LTD is looking for a SALES MANAGER

Finesta Baltic OÜ

16. november 2018