12. veebruar 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

HoReCa valdkonna turundajad on muutunud reklaamijatest suhtlejaks

AirBnB
Majutus- ja toitlustusvaldkonna turundus on olnud vähemalt viimased kümme aastat suuresti sotsiaalmeedia armul. Hotellide ja restoranide hindamine toimub nii broneerimiskeskkondades kui eraldi loodud platvormidel (Tripadvisor) ning klientide sealsed väljaütlemised on üsna üksikasjalikud.

Selline praktika on muutnud valdkonna esindajad reklaamijatest suhtlejaks. Püütakse võimaluste piires tagasisidele vastata, anda soovitusi ja jagada parimat kiitust sotsiaalmeediakanalites – loeb kliendi arvamus, mitte turundaja enesepilt.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700