Autor: Hando Sinisalu • 5. veebruar 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kuidas murda soolisi stereotüüpe reklaamimaailmas?

68% naistest ei suuda samastuda reklaamides kuvatavate modellidega. Mis siis saab, kui vajad realistlikku pilti tänapäeva naisest, kes ei näeks välja nagu Victoria’s Secreti ingel? Case study: Dove Image_Hack agentuurilt Mindshare (Taani).

Reklaamitööstusel on (sooliste) stereotüüpide juurutamisel suur roll mängida. Nukrat olukorda iseloomustavad hästi kõigi poolt palavalt vihatud (kuid siiski asendamatud) pildipangad nagu Getty Images ja Shutterstock.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700