Kuidas murda soolisi stereotüüpe reklaamimaailmas?

68% naistest ei suuda samastuda reklaamides kuvatavate modellidega. Mis siis saab, kui vajad realistlikku pilti tänapäeva naisest, kes ei näeks välja nagu Victoria’s Secreti ingel? Case study: Dove Image_Hack agentuurilt Mindshare (Taani).

Reklaamitööstusel on (sooliste) stereotüüpide juurutamisel suur roll mängida. Nukrat olukorda iseloomustavad hästi kõigi poolt palavalt vihatud (kuid siiski asendamatud) pildipangad nagu Getty Images ja Shutterstock.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

OKO RESTORANID OÜ otsib MÜÜGIJUHTI

OKO Restoranid OÜ

01. november 2018

DEKOOR otsib TURUNDAJAT - DISAINERIT

Dekoor

17. oktoober 2018