Venemaa brändis end ära

Venemaa uus bränd
Venemaa uus bränd

Venemaa uus bränd on suunatud turistide peibutamiseks - eesmärk on luua väljapoole kuvand sõbralikust, kontrastiderohkest ja huvitavast riigist. Uus bränd keerleb ümber logo, mida saab vastavalt valdkonnale eri moodi kasutada.

Riigil oli sellist ühtset kommunikatsiooni vaja, et vabaneda sovetlikust kuvandist ja luua uus, kaasajale vastav nägemus. Et inimesed üle maailma teaksid, mis riik see selline üldse on ja mida seal näha saab.

Idee autorid võtsid aluseks selle, et Venemaa on äärmiselt mitmekülgne maa ning soovisid seda visuaalselt kujutada: neil on olemas subtroopiline ja samas ka arktiline kliimavöönd, sügavad järved ja kõrged mäed, riik on kultuuriliselt mitmekesine jne. Kuidagi tuli need erinevused kokku tuua ning seda uus logo ka ilmekalt väljendab.

Kujundid märgistavad erinevusi (territooriume, kunsti, kulinaariat, subkultuure jne) ning jooned seovad need üheks tervikuks. Logo on Venemaa kaardi kujuga ja assotsieerub avangardistliku stiiliga, mis Venemaad iseloomustab. Tegemist on äärmiselt paindliku lahendusega ning võimaldab luua erinevaid kontseptsioone - võib kasutada algses vormis (nagu oli Welcome to Estonia logo) või siis asetada kujunditesse oma pildid, et sõnumit personaliseerida (nagu võimaldas õnnetu rändrahnu motiiv, mis nüüdseks ajaloo prügikasti visatud). Fun Fact: Kui googeldada “Eesti bränd”, on rändrahn igati elus ja kütab niiviisi edasi (vale)arusaama, et see ongi uus bränd ja logo, millega Eestit seostada.

Näited Venemaa logo kasutamisest. Kuidas meeldib?

Uue brändi autorid: Vladimir Lifanov, Ilya Lazuchenkov, Yegor Mysnik, Denis Schlesberg, and Erken Kagarov.

Allikas

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

RICKMAN TRADE OÜ is looking for a JURA PRODUCT MANAGER

Rickman Trade OÜ

26. oktoober 2018