• 30.01.18, 09:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Venemaa brändis end ära

Venemaa uus bränd on suunatud turistide peibutamiseks - eesmärk on luua väljapoole kuvand sõbralikust, kontrastiderohkest ja huvitavast riigist. Uus bränd keerleb ümber logo, mida saab vastavalt valdkonnale eri moodi kasutada.
Venemaa uus bränd
  • Venemaa uus bränd
Riigil oli sellist ühtset kommunikatsiooni vaja, et vabaneda sovetlikust kuvandist ja luua uus, kaasajale vastav nägemus. Et inimesed üle maailma teaksid, mis riik see selline üldse on ja mida seal näha saab.: Kui googeldada “Eesti bränd”, on rändrahn igati elus ja kütab niiviisi edasi (vale)arusaama, et see ongi uus bränd ja logo, millega Eestit seostada.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele