Autor: Helen Külaots • 30. jaanuar 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Venemaa brändis end ära
Venemaa uus bränd on suunatud turistide peibutamiseks - eesmärk on luua väljapoole kuvand sõbralikust, kontrastiderohkest ja huvitavast riigist. Uus bränd keerleb ümber logo, mida saab vastavalt valdkonnale eri moodi kasutada.
Riigil oli sellist ühtset kommunikatsiooni vaja, et vabaneda sovetlikust kuvandist ja luua uus, kaasajale vastav nägemus. Et inimesed üle maailma teaksid, mis riik see selline üldse on ja mida seal näha saab.: Kui googeldada “Eesti bränd”, on rändrahn igati elus ja kütab niiviisi edasi (vale)arusaama, et see ongi uus bränd ja logo, millega Eestit seostada.