Autor: Hando Sinisalu • 30. jaanuar 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Sotsiaalmeedias ei tohi kohe müüma hakata: oluline on oodata hetkeni, mil inimesed osta tahavad

Kristel Leif
Swedbanki #Kogumispäevik on üks viimase aja sotsiaalmeedia turunduse edulugusid. Grupil on juba ligi 13 000 liiget ning grupis käib aktiivne ja asjalik arutelu. Hando Sinisalu uuris Kristel Leifilt, mis kasu Swedbanki äri sellest toredast grupist saab.

Küsimustele vastab Swedbanki sotsiaalmeedia juht Kristel Leif

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700