• 29.01.18, 13:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Aasta Meediategu 2017 konkursi tähtaeg on 2. märts

Kutsume üles konkursile esitama mitte üksikuid kampaaniad, vaid pikaajalist (kogu 2017. aasta kestnud) turundustegevust meedias!
Aasta Meediategu 2017 konkursi tähtaeg on 2. märts
Konkursile tööde esitamise tähtaeg on 2. märts 2018Teise vooru edasipääsejate teatavakstegemine: 7. märts 2018Žürii koosolek ja teise vooru hindamine: 14. märts 2018Žürii koosseis: 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele