Sami Seppänen: Brändid ühendanud Elisast saab meelelahutus­ettevõte

Sami Seppänen ja Andrus Hiiepuu
Sami Seppänen ja Andrus Hiiepuu

Tunamullu Starmani ostnud Elisa kaotas Starmani kaubamärgi ning liitis selle teenused Elisa kaubamärgi alla. Tulevikus senisest enam meelahutusele keskenduv Elisa toob turule Elisa Elamuse TV-teenuse.

Brändid ühendanud ja meelahutusele keskenduv Elisa toob turule uudse Elisa Elamuse TV-teenuse, mis toob kogu Nuti-TV võimekuse televaatajateni kõik ühes põhimõttel ja muudab meelepärase TV-sisu leidmise lihtsaks. Eilsest ühendas Elisa ka veebi, esindused, klienditeeninduse ja teenused.

Elisa keskendub ettevõtte juhatuse esimehe Sami Seppäneni sõnul sel ja järgmistel aastatel meelelahutusteenustele. „Seni oli Elisa telekommunikatsiooniettevõte, tänasest alates laienes meie ampluaa väga suures ulatuses ning oleme lisaks ka meelelahutusteenuseid pakkuv ettevõte, kes toob inimesteni elamused igalt rindelt. Koondasime kaks brändi ühtseks löögirusikaks ning jätkame ühe Elisa brändi alt. Näeme, et ühtse brändina oleme tugevamad ja kliendile lihtsamini mõistetavavad,“ rääkis Sami Seppänen.

Elisa juhatuse liikme, erakliendiüksuse juhi Andrus Hiiepuu sõnul tähendab kliendile Uus Elisa oluliselt laiemat teenusvalikut ühest uksest. „Meenutaksin siinkohal ka murrangut, mille Elisa tekitas telekomimaailmas. Tõime turule mobiilsidepaketid, kus olid ühe hinna sees kõned, sõnumid ja mobiilne internet. See oli väga uudne lähenemine, millest juhindus kogu telkovaldkond Eestis. Täna turule toodud TV-lahendus on samaväärne muudatus TV-maailmas. Elisa Elamuses on kogu nutivõimekus ühe hinna eest kohe olemas. Kogu online- ja järelvaatamine ning salvestamine. Eri tükkide eest ei tule maksta lisahinda, mis on kliendile kõige lihtsam ja loogilisem viis teenuse kasutamisel,“ selgitas Elisa juhatuse liige.

Mida tähendas brändide liitmine turundustiimi jaoks? 

"Starmani turundustiim sai Elisaga liidetud. Turundusosakonnad ühendasime juba eelmise aasta suvel, seega igapäevatöös eilne uudis brändide liitmisest muudatusi kaasa ei toonud," kommenteeris Elisa turundusjuht Karin Kanepi, kes vastutab ka laiemalt kogu Elisa Eesti erakliendi turunduskommunikatsooni eest.

"Elisa turundustiim vastutab brändi ja turunduskommunikatsiooni eest ning sinna kuuluvad ka endised Starmani turundusosakonna töötajad. Sellesse tiimi kuulub 5 inimest, keda juhin mina," lisas Kanepi.

Starmani turundusjuht Rait Tasso ega kommunikatsioonijuht Kristi Reiland enam ettevõttes ei tööta. Samuti on töölt lahkunud Elisa ärikliendi turundust juhtinud Triine Casdagli. Ärikliendi turundusjuhti enam Elisas eraldi ei olegi, seda tööd teeb nüüd turundusspetsialist. 

Elisas ei kuulu tootejuhid turundustiimi. Eraldi üksus on ka PR-i ja sotsiaalmeedia eest vastutav osakond, mida juhib Marika Raiski.

E-kanalite juht on Harles Tomberg.

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

RICKMAN TRADE OÜ is looking for a JURA PRODUCT MANAGER

Rickman Trade OÜ

26. oktoober 2018