Igor Rõtov: Sisuturundus on võimas tööriist igaühele

Igor Rõtov
Igor Rõtov

Ennustan, et 2018. aastal võiks „köitva loo loomine“ olla iga eduka turundusstrateegia vältimatu osa. Ja ka vastupidi, läbikukkumiste põhjuseks saab olema kas oskamatus või sisuturunduse tähtsuse alahindamine.

Tegemist on globaalse trendiga, kus USA liigub ees ja meie koos muu Euroopaga veidi järel, aga päeva lõpuks oleme kõik samas kohas. Viimastel andmetel kasutab sisuturundust juba rohkem kui 80% USA ettevõttetest. Eesti kohta täpseid andmeid pole, kuid tunnetuslikult hindan, et Eestis jääb see alla 50% ning süsteemset lähenemist on siin kordades vähem.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

RUTHIE BELLE otsib TURUNDUSJUHTI

Ruthie Belle OÜ

22. veebruar 2019

COMPENSA ELUKINDLUSTUS otsib TURUNDUSE SPETSIALISTI

Compensa Life Vienna Insurance Group SE

31. jaanuar 2019