Case study: Kuidas kasvatada inimeste huvi kindlustuse vastu?

Eesti Kindlustusseltside Liit (EKsL) korraldas koostöös kindlustusseltsidega esimest korda õnnetusjuhtumi- ja elukindlustuse teavituskampaania mullu oktoobris ja novembris. Kampaania eesmärk oli teavitada kindlustuse vajalikkusest, muuta inimeste hoiakuid ja kasvatada huvi kindlustuse vastu.

Teavituskampaania järelküsitlusest selgus, et 39% inimestest tekkis huvi õnnetusjuhtumi- ja elukindlustuse vastu kampaania ajal ning kaheksa protsenti tegutses kampaania toimel.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

RUTHIE BELLE otsib TURUNDUSJUHTI

Ruthie Belle OÜ

22. veebruar 2019

COMPENSA ELUKINDLUSTUS otsib TURUNDUSE SPETSIALISTI

Compensa Life Vienna Insurance Group SE

31. jaanuar 2019