5 fototrendi aastaks 2018

Heinz ketšupi reklaam
Heinz ketšupi reklaam

Visuaaltrendides näeme sel aastal samu väärtusi, mis mujalgi kommunikatsioonis: selgus, lihtsus, ausus ja inimlikud lood. Need pole kasulikud nõuanded ainult reklaamfotode tarbeks, vaid kuluvad ära ka kodulehe või blogi loomisel.

Lihtne ja selge värvipalett

Kõik ümberringi on nii inforohke ja hoomamatult kirju. Uus trend on kasutada piltidel vähe värve, millega tõmbad üldmulje malbeks ja rahulikuks ning just sellega äratad vaataja tähelepanu. Vähem on rohkem!

Näited:

Zelle
Buffy
OkCupid reklaamid

Näide OkCupid reklaamist:

okcupid reklaam
okcupid reklaam

Rohkem ehtsust

Üleposeeritud ja lavastatud pildid on eilne päev. Ei jaksa enam vaadata neid täiuslikke ja klanitud illusioone, mida sotsiaalmeedia meile igapäevaselt pakub, sest need ei peegelda tegelikkust. Proovi oma pildil anda edasi ehtsust, milles peitub hetke ilu, äratuntavus ja võib-olla ka haavatavus, mis on inimlik ja aus.

Teksti kõrval (ja ka reklaamis) annab autentne pilt edasi palju rohkem sõnumit ning on vaataja jaoks samastatav, mis võimaldab luua tarbijal ka brändiga parema sideme.

Mõned näited:

Wonderers 
ilford 
Landmark

Näide Wonderers lasteriiete brändi reklaamist:

Elu on mitmekülgne - näita seda enda fotodel/reklaamidel

Eelmise punktiga veidi haakuv teema, mis soovitab kajastada piltidel ühiskonna mitmekesisust loomulikus ja autentses vormis. Näita läbi reklaampiltide seda, kuidas inimesed tegelikult elavad, et meil on erinevaid rasse ja kultuure ning see kõik rikastab meid. Näiteks The Corner ettevõte lõi provokatiivse plakatite seeria, mis jutustab rassilisest mitmekesisusest ning nende sõnumiks on “Jigsaw wouldn't be Jigsaw without immigration”, mis ütleb üheselt ära, et ilma immigrantideta poleks ettevõte see, kes ta täna on.

Jutusta lugusid

Lugude jutustamine läbi piltide pole mingi uus leiutis - pilt on aegade algusest öelnud rohkem kui 1000 sõna, kuid nüüd näeme seda, et professionaalsete fotode puhul pole enam tähtis niivõrd tehniline täius, vaid haarav inimlik lugu, mida sellega edasi antakse.

Näited:

artful posters - McDonald'si osavalt teostatud kampaania, kus LED-tulede abil tehtud valgusinstallatsioonid nägi välja justkui öised linnatuled, mis moodustasid kiirsöögiketi pakutavate toodete kujutised. Sõnum: McDonald’s on avatud ka hilja õhtul.

Maternity Wear for a 12-year-old - sotsiaalselt tugeva sõnumiga reklaamikampaania, mis pööras tähelepanu sellele, et arenguriikides rasestub igal aastal 7 miljonit lapseeas tüdrukut. Näide sellest siin:

Huumor

Õnneks pole nali maailmast kadunud. Läbi humoorika ülesvõtte, eriti kui seda täiendab mõni tabav slogan, on tähelepanu garanteeritud.

Näited:

Burger Kingi kampaania 
Heinz ketšup 
TK Maxx - veidi absurdižanrisse kuuluv nali

Näide Burger Kingi reklaamist:

Loo allikas

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Perton Ehitus otsib TURUNDUSSPETSIALISTI-PROJEKTIJUHTI

Perton Ehitus OÜ

01. märts 2018

Martem otsib TURUNDUS- JA ARENDUSJUHTI

Finesta Baltic OÜ

26. veebruar 2018