Autor: Hando Sinisalu • 11. jaanuar 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kuidas väikese turunduseelarvega maksimumtulemust saavutada

Turundajad on pideva surve all - võimalikult kõrge ROI saavutamiseks on vaja teha „vähemaga rohkem“. Selles osas tasuks turundajatel eeskuju võtta alustavatelt ettevõtetelt, kes sageli suudavad väikese turunduseelarvega imet teha. Turundajad peaksid kasutama reklaamieelarvet nagu isiklikku raskelt teenitud raha ja pigistama sellest välja maksimumi.

Maailma prestiižikaima turundusuudiste ja -info portaali WARC (World Advertising Research Center) kaasautor Ruth Saunders on sel teemal kirjutanud loo, mille lühendatud kujul ja eesti keelde tõlgituna siinkohal ära toome.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700