Autor: Hando Sinisalu • 3. jaanuar 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Tõenäoliselt kõigi aegade geniaalseim õllereklaam

Kui harilikult on pisikesed käsitööõlled oma eksklusiivse nišistaatusega rahul olnud, siis Ubrew uus alkovaba õlu soovis suurtele tegijatele väljakutse esitada. Case study: Ubrew “Responsibly the Beer“ agentuurilt McCann Worldgroup Milan (UK; Itaalia).

Alkoholivaba õlu on Euroopas väga trendikaks muutunud. Heineken ja Carlsberg üritavad sammu pidada: mõlemad on hiljuti turule toonud alkovaba versiooni tarbijate lemmikpruulist. Gigant AB InBev on juba julgelt kuulutanud, et 2025. aastaks moodustab alkovaba õlu 20% nende globaalsest õllemüügist.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700