Aasta Turundustegu 2017 konkursi tähtaeg on pikendatud 6. märtsini!

Uuendus: seekord saab töid esitada kolmes kategoorias – lisaks tavapärastele ärisektori ja avaliku sektori kategooriale lisasime ka väikese eelarvega tööde kategooria. Tööde esitamise uus tähtaeg on 6. märts.

Aasta Turundustegu konkursi eesmärk on väärtustada turunduse olulisust ettevõtluses ja näidata, et hästi korraldatud turundustegevus kasvatab äri.

Lisaks tulemuslikkusele hindab žürii ka „mängu ilu“ – loovust, strateegiat, innovaatilisust. Seega näiteks pelgalt ühe kanali kesksed tulemuslikud programmatic-kampaaniad sellel konkursil kõrgeid hindeid ei saaks.

Ootame konkursile töid nii suurtelt kui väikestelt ettevõtetelt, nii avalikust- kui ärisektorist.

Nii nagu ka eelmisel aastal, nii anname ka seekord žürii kommentaaridega tagasisidet KÕIKIDELE konkursist osavõtjatele. Isegi siis, kui töö finaali ei pääse, saab töö esitaja žüriilt tagasisidet.

Konkursil osalemiseks tuleb täita ankeet, mille saab alla laadida siit: Aasta Turundustegu 2017 ankeet

Kõik esitatud turundustegevused peavad olema meedias avalikud olnud kas osaliselt või täielikult perioodil 1.1.2017 – 31.12.2017.

Konkursile Aasta Turundustegu 2017 tööde esitamise tähtaeg on 6. märts 2018 hiljemalt kell 23:59.

Turundustegu 2017 finalistide ettekandeid kuuleb ja Grand Prix võitja selgub Password 2018 konverentsi õhtuse etenduse käigus 28. märtsil Nordea Kontserdimaja laval.

Aasta Turundustegu 2017 žürii liikmed on:

  • Natalja Piiskoppel, Carat UK, Global Stategy Director
  • Olav Osolin, sisulooja
  • Magnus Lužkov, Optimist Creative juht ja strateeg
  • Roger Niitmäe, Bigbank Grupi turundusjuht
  • Ivar Krustok, Ekspress Meedia tootearenduse ja analüüsi osakonna juht
  • Mart Prööm, Helmese projektijuht-analüütik
  • Anne Tääkre, Kalevi turundusdirektor
  • Mari-Liis Küppar, Baltika turundus- ja kommunikatsioonijuht
  • Helene Vetik, Hmmm Creative Studio loovjuht

Saa tuttavaks - Aasta Turundustegu 2017 žürii 

Žürii tööd korraldavad ja juhivad Best Marketing Eesti konverentside programmijuht Hando Sinisalu ja Best Marketing Eesti juht Silja Oja (kumbki ilma hääleõiguseta).

Aasta Turundustegu 2017 konkursil osalemiseks tuleb täita ankeet, mille saab alla laadida siit: Aasta Turundustegu 2017 ankeet

OSALUSTASU

Konkursil osalemise tasu 499 € + km sisaldab töö esitajale vabapääset 28. – 29. märtsil toimuvale turunduskonverentsile Password 2018.

KATEGOORIAD

(A) Ärikategooria (kampaania esitajaks on äriettevõte)

(B) Avaliku sektori kategooria (kampaania esitajaks on avaliku sektori ettevõte või organisatsioon)

(C) Väikese eelarvega tööde kategooria (kampaania maksumusega kuni 10 000 €, esitajaks äriettevõte)

Täpsustus: kui näiteks äriettevõte teeb heategevuskampaania, siis tuleb see esitada ärikategooriasse ja tulemuste osas näidata, kuidas see kampaania aitas kaasa ärieesmärkide saavutamisele (nt. brändikuvandi muutus, töötajate rahulolu kasv, müügikasv, vms)

KONKURSI AJAKAVA

Konkursile tööde esitamise tähtaeg: 6. märts 2018 kell 23:59.

Žürii koosolek: 13. märts 2018. Žürii valib esimeses voorus välja viis ärikategooria finalisti, väikese eelarvega tööde kategooria võitja ning avaliku sektori kategooria võitja.

Kõik seitse valituks osutunut esitlevad konkursi teises voorus 28. märtsil 2018 oma töid Passwordi konverentsi õhtusel etendusel ja žürii valib kohapeal viie ärikategooria finalisti ja väikese eelarvega tööde kategooria võitja hulgast välja Aasta Turundustegu Grand prix võitja. Aasta Turundustegu Grand Prix auhind antakse ainult ärilistel eesmärkidel tehtud kampaaniale, seega avaliku sektori kategooria võitja Grand prix’le ei kvalifitseeru.

HINDAMISKRITEERIUMID

Žürii hindab esitatud tööde tulemuslikkust, uuenduslikkust ja strateegilist lähenemist. Erinevalt reklaamiauhindadest hindab Aasta Turundustegu konkurss turunduskampaaniate ärilist õnnestumist, mitte kunstilist poolt.

Aasta Turundustegu 2017 valimisel võetakse arvesse:

20% loovstrateegia

20% meediastrateegia

20% innovaatilisus

40% tulemused

Best Marketing Eesti korraldab Aasta Turundustegu valimise ja annab välja turundusvaldkonna prestiižikaima auhinna juba 19. korda.

Varasemad Aasta Turundustegu võitjad:

2016: Kalevi šokolaadi “Nurr” relansseerimine

2015: EASi ja Tallinki turismiturunduse kampaania Epic Estonia

2014: Annetuskampaania puuetega laste hoiukodu loomiseks "Unistuste puhkus"

2013: Retro FM nimevahetus

2012: Lennusadama avamine

2011: Prisma „Hinnagarantii“

2010: Leiburi „Saib” lansseerimine

2009: SEB spordisponsorluse programm "SEB – tuliseim spordi toetaja Eestis!"

2008: Üleriigiline prügikoristuskampaania "Teeme Ära!"

2007: SEB alustava ettevõtte stardipakett „Tee oma äri!”

2006: Hansa Varakindlustuse turuletoomine

2005: Hansapanga NPNK lansseerimine

2004: Sampo Panga pangavahetuskuu

2003: Radiolinja "Kõige ilusam leviala" kampaania

2002: Eurovisiooni lauluvõistluse korraldamine

2001: EMT kaubamärgi taasesitus (Lepatriinu)

2000: Hansa Liisingu EGO kaardi lansseerimine

1999: A Le Coq’i kaubamärgi turuletoomine

LISAINFO

Silja Oja
Aasta Turundustegu 2017 konkursi projektijuht
T: 5307 9151
E: silja@best-marketing.com 
www.password.ee 
Äripäev AS

Aasta Turundustegu konkurssi korraldab Best Marketing (Äripäev AS).

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

OKO RESTORANID OÜ otsib MÜÜGIJUHTI

OKO Restoranid OÜ

01. november 2018

RICKMAN TRADE OÜ is looking for a JURA PRODUCT MANAGER

Rickman Trade OÜ

26. oktoober 2018