Best Marketingi 2017. aasta loetuim lugu oli seotud uue meedia ja eetikaga

Hando Sinisalu
Hando Sinisalu

Populaarseimate lugude TOP 10 Best Marketingis aastal 2017. Kõige loetum lugu oli Heily Aaviku "Tahan, et noored teaksid, kes ja miks on kinni maksnud selle, mida ''Padjaklubi tüdrukud’’ sotsiaalmeedias teevad".

Best Marketingi rajaja ja konverentside programmijuht Hando Sinisalu rääkis täna Äripäeva raadios Best Marketingis tänavu kõige enam populaarsust kogunud lugudest ja meediatrendidest:

Kui kõige loetumad lood Best Marketingis aastal 2017 olid, nagu varasematelgi aastatel, seotud turundus- ja reklaamikonkursside võitjate ning töökohti vahetavate turundusjuhtidega, siis siin on edetabel ainult populaarseimatest artiklitest ja arvamuslugudest:

1. Heily Aavik: Tahan, et noored teaksid, kes ja miks on kinni maksnud selle, mida ''Padjaklubi tüdrukud’’ sotsiaalmeedias teevad

2. Eesti idufirmade turundusjuhtide lemmikblogid, läbikukkumised ja tuleviku¬ennustused. Taavi Kalvi lugu.

3. Postimees toetab globaalset libauudiste äri

4. Nartsissism ei ole enam isiksusehäire, vaid suure protsendi nooremate inimeste normaalne olek. Katri Keremi ülevaade Passwordist.

5. Eestlane turundab Berliinis vegan-kondoome

6. Mida teha? Facebook ei luba enam link-postituse pilti ja teksti muuta

7. 7 tähelepanuväärset digikampaaniat aastast 2016. Hando Sinisalu kokkuvõte.

8. Eesti Meedia juht: plaanime siseneda üritusturunduse ja mängufilmide tootmise ärisse. Intervjuu Sven Nuutmanniga.

9. We get shit done! Siim Püttsepa lugu eestlaste arhetüüpidest.

10. Ettepanek: vähendame kõik turunduseelarvet poole võrra! Intervjuu Sami Seppäneninga.

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

RICKMAN TRADE OÜ is looking for a JURA PRODUCT MANAGER

Rickman Trade OÜ

26. oktoober 2018