TOP 8 märkimisväärset digikampaaniat aastast 2017

Best Marketing Internationali tiim Hando Sinisalu eestvedamisel vaatab aasta jooksul läbi sadu auhindu võitnud digikampaaniaid. Rakendades tugevat bullshit-filtrit ja keskendudes kampaaniate tulemuslikkusele, valis Hando välja kaheksa märkimisväärset tööd maailma eri nurkadest. Üheks valiku kriteeriumiks oli ka see, et kampaaniad poleks liialt tuntud.

Hando on nende kampaaniate kohta kogunud palju taustainfot, intervjueerinud agentuure ja analüüsib neid pikemalt 24. jaanuaril konverentsil The Best of Global Digital Marketing.

Transavia “Holidays on Demand”, agentuur Les Gaulois (Prantsusmaa)

Lennufirma Transavia ja filmikanali Canal+ ühisprojekt - näide sellest, kuidas otse sisust (antud juhul siis filmikanalist) saab tooteid osta. Kinnitab teadmist, et tarbija jaoks peab ostuprotsess olema võimalikult mugav. Suurendas Transavia lennupiletite müüki kampaaniaperioodil +14%.


Breathe Right “SleepWise”, agentuur Grey Canada

Kas sina julged tunnistada, et norskad öösel? Enamik kanadalasi ei julge ja eitavad probleemi.

Vahel tuleb selleks, et oma toodet müüa, luua täiesti uus toode või teenus, mis põhitoodet toetab. Kuidas veenda tarbijaid, et nad vajavad norskamisvastaseid plaastreid? Tuleb välja töötada mobiiliäpp, mis öist norskamist registreerib ja kinnitab tarbijale tema probleemi tõsidust. Tulemused: 90% mobiilirakenduse kasutajatest olid valmis norskamisvastaseid plaastreid proovima.


Loto Libanais “Skip Friday 13”, agentuurid Impact BBDO Dubai & OMD Beirut

Reede ja 13. kuupäeva kombinatsioon tähendab enamikes maailma kultuurides halba õnne ja sel päeva lotopileteid ei osteta. Liibanoni loto mõtles välja nutika lahenduse, kuidas erinevates ajavööndites asuvate arvutite IP- aadresse ära kasutades 13. kuupäeva vältida. Tulemuseks kõigi aegade müügirekord - 23,827 piletit ühe päevaga!


Ripley’s “Real-time Fashion Trends”, agentuur McCann Lima (Peruu)

Hea näide sellest, kuidas kasutada reaalajas turundamist. Moekaupu müüv e-pood Ripley jälgis igapäevaselt Twitteris toimuvaid moetrendide-teemalisi vestlusi ja tootis nendele vestlustele tuginedes kiiresti asjakohaseid lühivideosid, mida vaadetes oli sobival tootel klikates võimalik kohe ka tooteid osta.

Tulemuseks +20% e-poe külastuste kasvu.


The Wild Detectives’ “Litbaits”, agentur Dieste (USA)

Suurepärane sisuturunduse näide – pisike raamatupood kasutas osavalt ära paljukirutud clickbait probleemi ja lõi kuulsate kirjandusteoste ainetel klikimagnetina toimivaid pealkirju.

Väikese raamatupoe veebilehe külastatavus kasvas tänu sellele aktsioonile 14 000 % võrra.


McDonald’s “The Promoticon”, agentuur TBWA\RAAD (Dubai)

Mida kõike annab veel meediapinnana ära kasutada? Tuleb välja, et on veel asju ja kohti, mida pole keegi seni kasutanud. Näiteks mobiilirakenduse ikoon sinu telefonis. McDonald’s muutis tavalise rakenduse ikooni meediapinnaks ja kommunikeeris selle abil erinevaid pakkumisi.

Tulemuseks: 80% rakenduse allalaadimiste kasv.


“Yasmin’s Sex-Ed Revolution”, agentuur PHD Hiina

Seksiteemadel rääkimine on Hiinas tabu ja noorte harimatus selles vallas toob endaga kaasa palju soovimatuid rasedusi ja aborte. Yasmin soovis müüa rohkem rasestumisvastaseid tablette ja kasutas meediakanaline meie e-kooli Hiina analoogi SuperTimetable. Ebatraditsiooniline meediavalik kasvatas Yasmini tablettide läbimüüki Hiinas 42% võrra.


X-Boxi “Fanchise Model”, agentuur McCann London

Personaliseeritud tooted on suur trend – ka arvutimängude maailmas. X-Box soovis suurendada oma mängukonsoolide müüki ja kutsus appi fännid. Fännid said välja mõelda erinevaid konsoolide kujundusi ja neid müües ka ise raha teenida. Kasutades klassikalist frantsiisi põhimõtet segatuna fännide kaasamise ja tarbijate loodud sisu turundustööriistadega suudeti kasvatada X-Boxi konsoolide müüki tervelt 350%.

Vaata videot: THE FANCHISE MODEL 

Tule kuula nende kampaaniate põhjalikumat analüüsi The Best of Global Digital Marketing konverentsil!

24. jaanuaril 2018 tuleb Tallinna tõeline Euroopa digiturunuduse raskekahurvägi: Rootsi, Soome, Poola ja Saksamaa enim auhinnatud agentuuride esindajad. Näiteks Akestam Holst on maailma tippagentuur, Bob the Robot on 2017.a. Soome Aasta Agentuur. 

Tutvu kavaga ja pane ennast veel sel aastal soodushnnaga kirja: The Best of Global Digital Marketing 2018

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused