Passwordi kavasse lisandus pikaaegne Red Bulli Euroopa turundusdirektor

Hea uudis! Passwordi kavasse lisandus Huib van Bockel, kaksteist aastat Red Bulli Euroopa turundust juhtinud mees.

Red Bull on hea näide sellest, kuidas ühest tavalisest energiajoogitootjast on tänu sisuloomele saanud kultusbränd (kes muuhulgas saadab inimese õhupalliga kosmosesse).

Huib van Bockel (UK) juhtis 12 aastat Red Bulli Euroopa turundust ja asutas seejärel oma firma nimega TENZING, mis toodab 100% naturaalseid energiajooke. Aastatel 2006- 2014 juhtis Huib Red Bulli Euroopa turundust ja mängis võtmerolli selles, et tavalisest joogitootjast sai suur meediakompanii. Enne Red Bulli töötas ta MTV Europe'is ja Unileveris. Ta on raamatu "The Social Brand" autor.

Passwordil esineb ka LEGO globaalse sisuturunduse strateeg Ben Campbell, kes räägib sajandivanuse brändi väljakutsetest sotsiaalmeedia ajastul - kuidas tolmunud mänguklotside tootja murdis lahti Hollywoodi tippstuudiote uksed ja suutus saavutada kultusliku staatuse ka tänapäeva laste seas.

LEGO lool leidub analoog ka Eestis. Vanamoodsa mainega ðokolaad "Nurr" suutis sosiaalmeediat appi võttes võita digiajastu laste südamed ja pälvis selle saavutuse eest ka eelmisel Passwordil Aasta Turundustegu 2016 tiitli.

Ära unusta ennast Passwordile kirja panna - sel aastal kehtib veel soodushind: www.password.ee 

Eesti suurima turunduskonverentsi Password teemaks on seekord turunduse ehk äri kohtumine kultuuri ja tehnoloogiaga. Password 2018 toimub 28. – 29. märtsil Nordea Kontserdimajas.

 

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused