Autor: Silja Oja • 14. detsember 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Tuntud Eesti inimeste Instagrami fotod jõudsid välimeediasse
Lavastatud ja järeltöödeldud reklaamfotode asemel toob Solaris Keskuse jõulukampaania esmakordselt Eestis suurtele JCDecaux Tallinna kesklinna välimeediapindadele Instagrami fotod, mille autoriteks on Helen Sildna, Helen Sürje, Britt Samoson, Kristiina Kullo ja Aljona Eesmaa.
Solaris Keskuse turundusjuhi Kristiina Kullo sõnul ei kehti kaasaegse turundus- või reklaamikampaania loomisel sageli enam klassikalised reeglid. “Iga päev telefonis näpuga üles-alla lohistades ei saa enamik võib-olla arugi, kuidas ligi pooled sotsiaalmeedias nähtud fotod meile midagi reklaamivad,” selgitas Kullo ja lisas, et reklaami ja sotsiaalmeedia segunemine on tänapäeval praktiliselt vältimatu. Maitsekat ja keskkonda sobivat visuaalset sisu luues on aga võimalik see enda jaoks väga kenasti tööle panna.