Reklaami­prohmakad 2017

Pepsi reklaamikampaania
Pepsi reklaamikampaania

Mõned suured kampaaniad said sel aastal suure pahameele osaliseks, kuna läksid sotsiaalsete normidega vastuollu. Miks brändide väljaütlemised nii olulised on? Sest brändidest on saanud uued moraalimajakad ning nende öeldu mõjutab inimeste käitumist.

Avalikkuse reaktsioon Prisma tänavusele jõulukampaaniale näitas, kui oluline on see, milliseid väärtushinnanguid reklaam endas kannab. Tarbijad tahavad näha midagi, millel on sügavam mõte. Loomapiinamine ja orjapidamine pole enam OK. Materialistlikud väärtused tunduvad olevat end ammendanud. Millest siis praegu rääkida tohib ja miks on brändidel nii suur vastutus?

Maailmas toimuvad

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

TELE2 EESTI AS otsib VEEBIANALÜÜTIKUT

Tele2 Eesti AS

21. jaanuar 2019

HAVAS ESTONIA otsib LOOVKIRJUTAJAT

Havas Estonia

20. jaanuar 2019

DANSKE BANK GROUP otsib KOMMUNIKATSIOONIJUHTI Eesti filiaalis

Danske Bank AS Eesti filiaal

20. jaanuar 2019