Kaarel Talvoja: Eestis avaldatakse sisuturunduse egiidi all tihti reklaamartikleid

Kaarel Talvoja
Kaarel Talvoja

Pahatihti avaldatakse uudisportaalide sisuturunduse rubriikides reklaamartikleid, mitte tarbijaid abistavat, meelt lahutavat ja huvitavat sisu. Kuula Hando Sinisalu raadiointervjuud tekstibüroo Eiffel juhi Kaarel Talvojaga.

Sisuturundus peaks olema kliendi kasule orienteeritud. Lihtsustatult: klienti ei huvita muruniiduk, vaid ilus muru. Reklaamartikkel räägib niiduki hinnast, sisuturundus aga iluaiandusest.

Tekstibüroo Eiffel viis hiljuti 101 Eesti tippturundaja hulgas läbi sisuturunduse olukorda kaardistava uuringu. Selgus, et suurimad probleemid on sisu tootmine ja sisu mõõtmine, ka levitamine on keerukas. Samas eelarve pole probleem.

Kaarel Talvoja annab intervjuus nõu, kuidas näiteks e-poe sisuturunduse efektiivsust mõõta ja kuidas  luua sisu ettevõttele, kelle valdkond pole võib-olla kõige erutavam.

Tutvu uuringuga: 59% Eesti turundajatest ei tee efektiivset sisuturundust

Intervjuu oli eetris: 7.12.2017

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Salonplus otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

Salonplus Baltic OÜ

27. mai 2018

Sotsiaaldemokraatlik Erakond otsib KOMMUNIKATSIOONIJUHTI

Sotsiaaldemokraatlik Erakond

21. mai 2018