Kaarel Talvoja: Eestis avaldatakse sisuturunduse egiidi all tihti reklaamartikleid

Kaarel Talvoja
Kaarel Talvoja

Pahatihti avaldatakse uudisportaalide sisuturunduse rubriikides reklaamartikleid, mitte tarbijaid abistavat, meelt lahutavat ja huvitavat sisu. Kuula Hando Sinisalu raadiointervjuud tekstibüroo Eiffel juhi Kaarel Talvojaga.

Sisuturundus peaks olema kliendi kasule orienteeritud. Lihtsustatult: klienti ei huvita muruniiduk, vaid ilus muru. Reklaamartikkel räägib niiduki hinnast, sisuturundus aga iluaiandusest.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

RUTHIE BELLE otsib TURUNDUSJUHTI

Ruthie Belle OÜ

22. veebruar 2019

COMPENSA ELUKINDLUSTUS otsib TURUNDUSE SPETSIALISTI

Compensa Life Vienna Insurance Group SE

31. jaanuar 2019