Mari-Liis Küppar alustab tööd Baltika Grupi turundus- ja kommunikatsioonijuhina 4. detsembril.
Mari-Liis Küpparil on turunduskogemusi nii Swedbankist, Saku Õlletehasest kui ka Värska Veest. Ta on lõpetanud Tallinna Tehnikaülikooli majandusteaduskonna ärijuhtimise eriala, EBS-i rahvusvahelise ärijuhtimise erilala ning õpib hetkel EKAs moestilistika esimesel kursusel. Tema huvialadeks on reisimine, kokandus ja lugemine.
Seotud lood
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?