Autor: Hando Sinisalu • 30. november 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Inimesed tahavad tarbida vastututustundlikult... aga on segaduses

Foto: Shutterstock
Ajakirja Fast Company novembrinumber kirjutab sellest, et enam kui 60% ameeriklastest peab oluliseks osta ühiskondlikult vastutustundlikelt ettevõtetelt. Protsentuaalselt sama hulk inimesi on ka ostnud viimase 12 kuu jooksul just sellistelt ettevõtetelt.

Kuid kõigest 27% vastanutest ütleb, et kulutab rohkem kui 50% oma sissetulekust vastutustundlikele brändidele.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700