Pangareklaam, mille vaatamiseks tuli pilet osta

Tänapäeval peab bränditud sisu võistlema Netflixi kultussarjade ja YouTuberitega. Tarbija tähelepanu tuleb välja teenida. Tutvu Hispaania suurima panga Santander Banki noortele suunatud sisuturunduskampaaniaga “Beyond Money”.

2008. aasta kriis andis Hispaania majandusele raske hoobi. Kriisijärgsel ajal ristiti Hispaania noored kadunud põlvkonnaks. Tekkinud olukorras süüdistavad hispaanlased siiani peamiselt panku. Ajal, mil majandus näitab paranemismärke, loodab Hispaania suurim pank Santander noortega viimaks sidet luua. Panga uus 1|2|3 Smart Account on loodud peegeldamaks millenniumilaste elufilosoofiat, kus

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

CITY KLIIMA OÜ otsib KÜTTESEADMETE MÜÜGIJUHTI

Finesta Baltic OÜ

24. august 2018