Case study: Iluportaali Stiil.ee lansseerimine

Sügisest jumestab Eesti meediamaastikku uus iluveeb Stiil.ee. Kõigile tuttava, kuid mõnusalt nostalgiahõngulise brändi taga on täna hoopis midagi glamuursemat ja kosmopoliitsemat. Stiil kajastab kohalikke ja välismaiseid ilu-uudiseid iga päev lahedalt ja tabudeta. Loe, kuidas kanal end teistest omasugustest eristab ning millise sõnumiga turgu vallutab.

Olukord turul ehk miks selline portaal loodi:

Eestikeelset suurt iluportaali pole kodumaisel turul siiani ühtegi olnud, on moe- ja iluteemalisi ning naisteveebe, kus iluteemad on moe, suhete, lastekasvatuse ja muu vahel pigem raskesti leitavad. “Kuna inimesed soovivad aina kiiremalt leida endale vajalikku infot, siis mistahes iluküsimusele peaks nad leidma vastuse just stiil.ee’st,” ütleb portaali peatoimetaja Merje Merdik. “Paljudes portaalides mõistetakse hukka liigset ilukirurgiat, üle võlli meiki, siniseid juukseid ning klassikalisest väga erinevat nägemust ilust - stiil.ee ei mõista hukka, vaid annab nõu, kus ning kuidas seda kõike ohutult saavutada, kui soovi on. Portaal näitab trende ja toob lugejateni vahel ka pöörasena tunduvaid uudiseid, jättes ilu nägemise selles kõiges pigem vaataja silmadesse.”

Tabudeta suhtumise tõestuseks kaasas Stiil esimesena Eestis kampaaniasse drag-modelli. Ekstravagantsest Chloé Lagucci’st, keda kehastab vaimustav performance’i-kunstnik Rene Köster, on selgelt saanud kampaania headliner, kellest ilmuvad lood mitmes väljaandes. Selle projektiga soovib Stiil kirjeldada ilu mitmekesist ja kontrastiderohket maailma ning edastada lugejatele selge sõnumi, et igaühel on õigus defineerida ilu omal moel – õigeid ja valesid vastuseid siin ei ole.

Video: Ilufilm



Kampaaniaga tahetakse näidata kui võimatu on ilu üheselt defineerida. Modellideks on naised ja mehed meie endi seast. Näiteks esindasid Piret Reinson ja Reet Härmat kõiki eneseteadlikke ja edukaid naisi, Sandra Ashilevi ja Öösike Niit aga lõunamaist ja põhjamaist eksootikat. Renest rääkimata.

Kampaaniakuu jooksul avaldatakse intervjuusid pea kõikide kampaania valmistamisel osalenud kunstnike ja modellidega. Räägitakse ilust. Lisaks videointervjuudele ilmuvad pikemad lood Reet Härmati, Katrin Sangla ja Rene Köstriga paberil, Kroonikast Anne&Stiilini. Stiil.ee ametlik esitlemine leiab aset galal Ilulemmikud 2017, kus kampaania modellid jõuavad lavale osalistena Tiina Talumehe moeshows ja Ingmar Jõela tantsulavastuses.

Video: The making of Chloé Lagucci



Senised tulemused:

“Huvi portaali suhtes on lausa päevadega silmnähtavalt kasvamas, teeme kõik endast oleneva, et meid märgataks ning igal iluhuvilisel tekiks harjumus Stiil.ee’d külastada nii uudiste, soovituste, arvustuste ja staariilu teemade leidmiseks. Lisaks Ajakirjade Kirjastuse ilusisu kajastamisele loome pidevalt ka ise originaalsisu, mis pakub huvi ka teistele väljaannetele ning seeläbi levib sõna Stiil.ee’st nii kampaania kui sisu abil aina enam,” ütleb Merdik.

Kampaania periood on november.

Eesmärk on olla Eesti suurim iluportaal.

Video: intervjuud



Klient: Ajakirjade Kirjastus
Agentuur: Division
AD: Vladimir Prjadilshikoff
Videokunstnik: Rasmus Laisk
Loovjuht: Tõnis Vassar
Grimm: Katrin Sangla
Foto: Krõõt Tarkmeel
Modellid: Piret Reinson, Reet Härmat, Sandra Ashilevi, Öösike Niit, Rene Köster, Markus Mägi

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Endover otsib arendusprojektide TURUNDUSJUHTI

Endover KVB OÜ

15. detsember 2017

Olerex otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

Olerex AS

23. detsember 2017

Telia otsib TOETUSTEGEVUSTE JUHTI

Telia Eesti AS

15. detsember 2017