Autor: Hando Sinisalu • 14. november 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kuidas religiooni abil turundust teha ja liiklusohutust parandada

Phre Payom
Case study: Thai Health Promotion Foundationi „Kiirust mõõtva munga kuju’’ agentuurilt BBDO Bangkok (Tai).

Tai liiklusõnnetuste statistika paneb ahastama. Maailma Terviseorganisatisoon asetab Tai liiklussurmade arvult maailmas teisele kohale. Uljaspäistel juhtidel on autos tihtipeale seltsiks armas Buddha kujuke, kes neid kõiksugu õnnetuste eest kaitsema peaks. Paraku on isegi kõikvõimas Buddha kiiruseületajate ees võimetu. Thai Health Promotion Foundation on aastaid propageerinud tervislike eluviise. Liiklusohutuse propageerimine on asutuse üks võtmesuundasi. Möödunud aastal lansseeriti koostöös BBDO Bangkokiga võimas viraalfilm.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700